Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نیوکاسل 0 منچسترسیتی 2؛ سیتیزن‌ها حریف آرسنال شدند

© REUTERS / Carl RecineSoccer Football - Champions League - Manchester City vs Feyenoord - Etihad Stadium, Manchester, Britain - November 21, 2017 Manchester City's Raheem Sterling in action
Soccer Football - Champions League - Manchester City vs Feyenoord - Etihad Stadium, Manchester, Britain - November 21, 2017 Manchester City's Raheem Sterling in action  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
منچسترسیتی در بازی بیرون از خانه و در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی انگلستان با شکست نیوکاسل جواز صعود به دور بعد را گرفت.

به گزارش اسپوتنیک، رقابت‌های مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی انگلستان امشب با انجام سه دیدار در زمان های متفاوت دنبال شد که در آخرین بازی تیم منچسترسیتی در خانه نیوکاسل به برتری 2-0 رسید تا به جمع چهار تیم برتر دست یابد.

در این بازی که در ورزشگاه سنت جیمز پارک دنبال شد طی آن نیمه اول با تنها گل کوین دی بروین از روی نقطه پنالتی در دقیقه 37 به نفع شاگردان پپ تمام شد.

در نیمه دوم میزبان سراپا حمله شد و اما سیتیزن‌ها توپ و میدان را در اختیار گرفتند تا خیال شان را در نهایت راحت بسازند که این امر سرانجام با گل رحیم استرلینگ در دقیقه 68 به دست آمد و من‌سیتی هم با برتری 2-0 به دور بعد رسید.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала