گماشتن رئیسان جدید برای دانشگاه های پولی تخنیک و تعلیم و تربیه کابل

© وزارت تحصیلات عالی گماشتن رئیسان جدید برای دانشگاه های پولی تخنیک و تعلیم و تربیه کابل
گماشتن رئیسان جدید برای دانشگاه های پولی تخنیک و تعلیم و تربیه کابل - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
وزارت تحصیلات عالی افغانستان از گماشتن رئیسان جدید برای دانشگاه های پولی تخنیک و تعلیم و تربیه کابل خبر داد. 
تقرری های جدید در وزارت تحصیلات عالی افغانستان/ بابری به عنوان رئیس دانشگاه کابل گماشته شد - اسپوتنیک افغانستان
مقرری های جدید در وزارت تحصیلات عالی افغانستان/ بابری به عنوان رئیس دانشگاه کابل گماشته شد

به گزارش اسپوتنیک، وزارت تحصیلات عالی افغانستان در خبرنامه های جداگانه ای نوشت: پوهنوال لیلما شریفی یما به حیث رئیس دانشگاه تعلیم و تربیه شهید استاد ربانی مقرر گردید.

در ادامه این پیام آمده است، که در محفلی که به مناسبت معرفی خانم شریفی دایر گردید، پوهندوی سید فرهاد شهیدزاده معین امور محصلان وزارت تحصیلات عالی، ضمن تبریکی تقرر پوهنوال لیلما شریفی یما تغییر و تبدیل در ادارات و حوزه تحصیلات عالی را بخشی از اقتضآت تغییر و پیشرفت در نهاد های اکادمیک خوانده افزود: «جای که تغییر و تبدیل در آن نباشد از نقطه نظر منطق اداری جای بسته و کلاسیک تلقی می گردد که نمی تواند محیط مطلوب را فراهم کند».
پوهندوی شهید زاده گفت، که سازمان ها شبیه انسان ها تولد می شوند، زندگی می کنند و حتا می میرند ولی با این تفاوت که مرگ سازمان ها قابل تجدید حیات است و با یک تغییر می توان زمینه نفس تازه به پیکر یک سازمان را مهیا ساخت.

این نخستین بانو است، که در راس یک دانشگاه دولتی در کابل قرار می گیرد. 

در خبرنامه دیگر این وزارت از گماشتن رئیس جدید برای دانشگاه پولی تخنیک خبر داده و نوشت: رئیس جدید دانشگاه پولی تخنیک کابل از سوی معین امور محصلان وزارت تحصیلات عالی به کارمندان آن دانشگاه معرفی و رسماً به کار آغاز نمود.
پوهندوی سید فرهاد شهید زاده معین امور محصلان وزارت تحصیلات عالی در محفل معرفی پوهنوال عبدالرشید اقبال رئیس جدید دانشگاه پولی تخنیک کابل خطاب به هیات رهبری، استادان و کارمندان آن دانشگاه گفت، که نیروی بشری، رهبری و مدیریت کارا و خدمت گذاری به عنوان مولفه های اساسی یک نهاد محسوب می گردند و وجود رهبران توانمند و خلاق، زمینه ساز پویایی و تحرک نهاد ها می باشد.

یادآوری می کنیم، که پیش از این وزارت تحصیلات عالی افغانستان برای دانشگاه کابل نیز رئیس جدید گماشته بود. 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала