Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ویارئال 2 – والنسیا 0؛ آمادگی کامل زیردریایی‌های زرد برای میزبان از بارسا

© AFP 2023 / JOSE JORDANИспанский полузащитник "Валенсии" Ферран Торрес с мячом во время четвертьфинального матча Лиги Европы по футболу между командами "Вильярреал" - "Валенсия" (11 апреля 2019). Вила-Реал
Испанский полузащитник Валенсии Ферран Торрес с мячом во время четвертьфинального матча Лиги Европы по футболу между командами Вильярреал - Валенсия (11 апреля 2019). Вила-Реал - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تیم فوتبال ویارئال در ورزشگاه خانگی خود حریفش والنسیا را با 2 گل در هم کوبید.

به گزارش اسپوتنیک، در سی‌ودومین هفته از بازی‌های لالیگای اسپانیا دو تیم فوتبال ویارئال و والنسیا در ورزشگاه "د لا سرامیکا" برابر هم به میدان رفتند که طی آن زیردریایی‌های زرد با دو گل به برتری رسیدند تا قبل از بازی با بارسا، آمادگی خود را به رخ حریف بکشند.

در این بازی که تیم میزبان نمایش بهتری ارائه کرد در همان نیمه اول کار را یک طرفه نمود و توانست توسط پاکو آلکاسر در دقیقه 14 و  جرارد مورنو در دقیقه44 به دو گل برسد تا ضمن برتری در نیمه اول، برتری دو بر صفر خود را در نیمه دوم نیز حفظ نماید.

با این نتیجه ویارئال آمادگی خود را برای به چالش کشیدن بارسلونا در بازی بعدی به تصویر کشید که بارسلونای این روزها برابر آنها کار آسانی نخواهد داشت.

با این برتری زیردریایی‌های زرد 51 امتیازی شده و به رده پنجم جدول رسیدند و جای ختافه را گرفتند در حالی‌که والنسیا با 46 امتیاز در مکان هشتم باقی ماند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала