Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سوارز: امیدوارم رئال در دیدارهای پیشرو امتیاز از دست دهد

© REUTERS / SERGIO PEREZلوئیز سوارز
لوئیز سوارز - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
لوئیز سوارز ستاره بازی سلتاویگو – بارسا، مدعی شد که این تیم هنوز شانس قهرمانی دارد و هنوز رقابت‌ لالیگا به پایان نرسیده است.

به گزارش اسپوتنیک، بارسلونا در هفته سی‌ودوم لالیگا، در ورزشگاه طلسم شده بالایدوس، مهمان سلتاویگو بود و برای ششمین فصل موفق به پیروزی در این ورزشگاه نشد و همچنان در حسرت پیروزی ماند.

لوئیس سوارز - اسپوتنیک افغانستان
سوارز قهرمانی لیورپول را تبریک گفت + عکس

در این دیدار بارسا با نتیجه 2-2 متوقف شد تا امیدهایش برای قهرمانی کم‌‍رنگ‌تر و ادامه راه دشوارتر گردد.

گول‌های بارسا را در این دیدار سوارز روی دو پاس گول مسی به ثمر رساند تا ضمن دبل در این دیدار، درخشش فوق‌العاده‌‎ای داشته باشد.

دبل سوارز اما چاره ساز نبود و بارسا دو امتیاز مهم را از دست داد تا همۀ کارشناسان شانس این تیم را برای قهرمانی لالیگا، کمتر از رئال بدانند.

سوارز اما ابراز امیدوار کرد تا رئال هم امتیاز از دست دهد و بارسا بتواند قهرمان لالیگا شود.

او پس از بازی گفت:" این موضوع که در دیدارهای خارج از خانه امتیاز از دست می‌دهیم باید از سوی مربیان تحلیل گردد و راه حل مناسب آن پیدا شود. اتفاقات امروز برای ما خوشایند نبود اما رقابت‌های لالیگا هنوز تمام نشده است و ما فرصت قهرمانی داریم. ما در روزهای آینده دیدارهای دشواری داریم اما دوست دارم رئال مادرید امتیاز از دست دهد".

این در حالی‌ست که بارسا هفته آینده به مصاف اتلتیکو می‌رود و این احتمال وجود دارد که بار دیگر آبی‌اناری‌ها امتیاز از دست دهند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала