Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سبایوس بر می‌گردد اما زیدان باید تایید کند

© Sputnik / Рамиль Ситдиков /  مراجعه به بانک تصاویر دنی سبایوس هافبک اسپانیایی رئال مادرید
دنی سبایوس هافبک اسپانیایی رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دنی سبایوس بازیکن قرضی رئال مادرید در آرسنال به دنبال بازگشت به لالیگا می‌خواهد نظر زیدان را جلب کند.

به گزارش اسپوتنیک، آینده‌ای برای دنی سبایوس در رئال مادرید بعید به نظر می‌رسد اما او قبل از تصمیم گیری با زین الدین زیدان صحبت خواهد کرد.

سبایوس می‌پذیرد که دیدن آینده‌اش در رئال مادرید دشوار است جایی که او بازیکن مهمی باشد و تأیید بازگشت به رئال بتیس گزینه‌ای مناسب می‌باشد.

مادرید-آرسنال-بتیس

سبایوس 23 ساله در سال 2017 پس از حضور در یکی از پرسودترین بازیکنان جوان لالیگا از بتیس به مادرید پیوست اما او راهش دشوار شد.

با داشتن تعداد زیادی از بازیکنان سطح بالا که نقش‌های اصلی و بازی‌های او را به طور معمول پر می‌کنند سبایوس باید از بازی برگشت عقب بماند و فقط 17 بازی لیگ در دو فصل حضورش در سانتیاگو برنابئو انجام داد قبل از این که به طور قرضی به آرسنال بپیوندد.

زندگی با توپچی‌ها که برای شکل گیری تلاش کرده‌اند و یک دوره انتقال بالقوه مهم را آغاز کرده‌اند خیلی ساده تر نبوده است.

با این وجود سبایوس اظهار داشت که او در این فصل شادتر است و نمی‌تواند پیش بینی کند که یک بازیکن اصلی در مادرید محسوب می‌شود زیرا مکانی برای حضور در تیم ملی اسپانیا برای مسابقات قهرمانی اروپا در سال آینده را پیش رو دارد.

وی به ال لارگوئرو گفت: "هدف من بازی سال آینده است و انجام 40 بازی مهم در رئال مادرید دشوار خواهد بود. امسال من خوشحال شدم و سال بعد می‌خواهم همین کار را انجام دهم. هدف من [حضور در تیم اسپانیا] است. من تلاش می‌کنم و این به من بستگی خواهد داشت."

سبایوس علاقه زیادی به باشگاه زمان کودکی خود "بتیس" دارد.

بازگشت به بنیتو ویامارین دور از ذهن نیست و او اذعان می‌کند که لالیگا از نظر سبکی مناسب او است اما می‌خواهد ابتدا در مورد آینده خود با زین الدین زیدان مربی مادرید بحث کند.

"[بتیس] یک گزینه است. من بازی را برای هیچ باشگاهی نمی‌بندم. لالیگا به من مناسب است اما من در آرسنال نیز خوشحال هستم و باید به آنها احترام بگذارم، بنابراین من روی بقیه روزها متمرکز هستم. من باید تصمیم بگیرم آینده خود را دارم. دلم برای بازی در اسپانیا تنگ شده زیرا این لیگ است که من تمام زندگی‌ام را بازی کرده‌ام اما خوب انگلستان نیز برای یک سال خوب بوده است."

او افزود: "من می خواهم در جایی باشم که راحت‌ترین بازی را انجام دهم. زیدان به من گفت بهترین کار برای من این بود که یک سال قرض بازی کنم و تجربه کسب کنم بنابراین من با او چت خواهم کرد. ما مجبور خواهیم شد که بنشینیم و بهترین گزینه را در نظر بگیریم."

سبایوس تا پایان فصل در آرسنال قرضی بازی می‌کند و قرارداد وی با مادرید در سال 2023 به پایان می‌رسد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала