Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

زیدان: میگفتم هرگز مربی نمیشوم، اما حالا روی نیمکت رئال هستم؛ اسپانیول بازی را برای مان سخت میکند

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر زین‌الدین زیدان
زین‌الدین زیدان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
زیدان سرمربی رئال مادرید در نشست خبری قبل از دیدار با اسپانیول شرکت و از آمادگی تیمش برای این مسابقه گفت.

به گزارش اسپوتنیک، تیم فوتبال رئال مادرید فردا در ادامه هفته 32 رقابت های لالیگا به مصاف تیم فوتبال اسپانیول خواهد رفت.

زیدان سرمربی کهکشانی ها تیمش روی نوار برد است و 4 مسابقه پی در پی بعد از شروع لیگ را با پیروزی پشت سر گذاشته در خصوص این مسابقه گفت: فعلا نمیخواهم در مورد بازی های دیگر صحبت کنم؛ فعلا فقط به بازی فردا فکر میکنم که مثل یک فینال دیگر است. بازی آسانی نیست و به خوبی میدانیم که اسپانیول ما را آزار خواهد داد. این تیم در قعر جدول است و به دنبال امتیاز است. همین انگیزه باعث میشود در مقابل ما بازی خوبی به نمایش بگذارند. باید در کل 90 دقیقه با تمرکز بازی کنیم تا بتوانیم سه امتیاز را کسب کنیم.در این شرایط هیچ تیمی را دسته کم نخواهیم گرفت. درست است که تیم اول با تیم بیستم مسابقه میدهد ولی این موضوع در زمین اهمیتی ندارد.

زیدان در خصوص اخراج سرمربی اسپانیول نیز گفت: در این مورد برای گفتن ندارم. نمیدانم که این مسئله به نفع ما است یا ضررما، اما برای او متاسف هستم، زیرا برای هر مربی چنین اتفاقی کمی سخت و سنگین است.

سرمربی فرانسوی کهکشانی ها در خصوص راموس کاپیتان تیمش نیز گفت: او کاپیتان و رهبر ما در زمین است. بازیکنی با کیفیت و با شخصیت که همیشه پیروزی می خواهد. او به شایستگی اعتبار و ارزش کنونی را به دست آورده است. راموس تاریخ رئال است و اصلا از دستاوردهای او شگفت زده نمی شوم. امیدوارم به همین روند تا پایان فصل ادامه دهد. می دانم که راموس دوست دارد سال های بیشتری بازی کند و این توان را هم دارد. من در سن کمتری از فوتبال بازنشسته شدم.

آخرین سوال از زیدان در مورد حضور بیشتر او روی نیمکت رئال مادرید بود، او در این خصوص گفت:

فعلا هیچ برنامه ای در ذهنم نیست و فقط در زمان حال زندگی می کنم. 18 سال فوتبالیست بودم و می گفتم هرگز مربی نخواهم شد ولی حالا روی نیمکت رئال هستم.

هرچند از کلمه شانس خوشم نمی آید و برای رسیدن به نیمکت تیمی مثل رئال باید پشتکار و اعتقاد داشت ولی قطعا خوش شانسم که مربی بهترین تیم دنیا و مجموعه ای از بهترین بازیکنان جهان هستم و روزی نیست که از تمرین دادن این تیم لذت نبرم اما مربیگری شغلی است که شما را خسته و فرسوده می کند. در هر صورت باید ببینیم چه خواهد شد ولی قطعا قرار نیست 20 سال دیگر هم مربی رئال باشم.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала