Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رتبه بندی شد؛ 5 بهترین هافبک دفاعی جهان + عکس

© Sputnik / Владимир Астапкович /  مراجعه به بانک تصاویر کیمیچ
کیمیچ - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
هافبک دفاعی که امروز مهم‌ترین نقش را در یک تیم بازی می‌کند، بهترین‌های این خط کلیدی رتبه بندی شد.

به گزارش اسپوتنیک، موقعیتی که در لیگ برتر با آن کاملاً آشنا هستیم موقعیت هافبک دفاعی است. این یک پایه اصلی در یک لشکر پر از 4-4-2s، افزایش بدنی و یک بازی با چنان سرعتی است که باعث اضافه شدن فولاد در مقابل دفاع می‌شود، ضروری است.

از نظر تاکتیکی این بازی فقط در 20 سال گذشته ده برابر شده اما ضرورت یک هافبک دفاعی برای برنده توپ در کل باقی مانده است. این ممکن است درخشان‌ترین کار در فوتبال تلقی نشود اما این باعث نمی‌شود اهمیت آن از دیگران کمتر گردد.

در اروپا استعدادهای برجسته‌ای وجود دارد که در سراسر لیگ‌ها گسترش می‌یابند اما در وب سایت برجسته‌ای 90min پنج مورد برتر را انتخاب کرده که در حال حاضر تجارت آن‌ها را دنبال می‌کنند.

 

رتبه بندی آنها به همان راحتی که فکر می‌کنید آسان نیست.

View this post on Instagram

A post shared by Super]Kralj[tata]BroZ (@marcelo_brozovic) on

5- مارسلو بروزویچ

اگر مارسلو بروزویچ به اندازه 5 سال گذشته در این فصل خوب بوده یک ادعای قوی برای وی وجود دارد که در این لیست بالاتر باشد. این بدان معنا نیست که فصل‌های قبل او در اینتر به خودی خود عالی نبود ولی این بار در نزدیکی‌ها او به خوبی در نراتزوری در شکار عنوان سری آ نقش داشته است.

انتقال وی به هافبک سنتی تحت نظر آنتونیو کونته نوعی نبوغ بوده است.

کار خستگی ناپذیر توپ در سیستم کونته ضروری است زیرا بروزویچ به عنوان هافبک تکان دهنده و مختل کننده عمل می‌کند که هر وقت توپ در اختیارش قرار می‌گیرد کابوس می‌دهد.

تمام توانایی او در این فصل بهبود یافته، چه این که توپ را با قدرت در اختیار صاحب توپ می‌گذارد یا اینکه توپ‌های طولانی و دقیق را به مهاجمان خود می‌دهد.

هر تیمی به موتورخانه خود احتیاج دارد، بروزویچ همه از اینتر است.

4. فابینیو

فابینیو از بسیاری جهات لیورپول را کامل کرده است. بعد از کسب آخرین قهرمانی لیگ قهرمانان در سال 2018 همه نگاه‌ها به وضعیت دروازه‌بان‌ها بود اما یورگن کلوپ مجری برزیلی را به ترکیب خود اضافه کرد و این کار شگفت آور است.

او یک مهارکننده گمشده آنها بود و نمی‌دانست که به آنها احتیاج داشته باشد و این بستر را برای سایر هافبک‌های دیگر فراهم می‌کند تا سطح زمین را بالا ببرند و مارک هجومی فوتبال خود را حفظ کنند.

بعد از شروع آرام زندگی در مرسی ساید سبک رقابت‌ها و گذرهای پیچیده فابینیو، او را به یکی از بهترین هافبک‌های دفاعی اروپا تبدیل کرد.

به ندرت او وارد سرزمین‌های خارجی می‌شود و در عوض محافظت كامل را در مقابل خط برگشتی از قبل تأسیس شده ارائه می‌دهد. اجازه ندهید که بدن بد شما را فریب دهد او یک تهدید مطلق در خط میانی است.

View this post on Instagram

➕3️⃣ 💪🏽 #HalaMadrid #RealMadrid

A post shared by Casemiro (@casemiro) on

3. کاسمیرو

مدتی طول کشید تا کاسمیرو به جایی که در آن است برسد اما حالا در آنجا استدلال برای او مهمترین بازیکن رئال مادرید یک اعتبار معتبر است. این تیم پر از ثروت‌های میانی است ولی هیچ کس نقشی که کاسمیرو انجام می‌دهد را ندارد و برای سمت زین الدین زیدان بسیار مهم است.

آنچه در این بازیکن برزیلی مشهود است این است که او عاشق مقابله است. او عاشق دزدی مالکیت و عاشق ساختن حمله است که همه در سبک بازی همه جانبه خود را نشان می‌دهد. تأثیر او برای موفقیت‌های اخیر لوس بلانکوس در لیگ قهرمانان اروپا بسیار مهم بود.

تمام خصوصیات معمول منتسب به فوتبالیست‌های برزیلی در کاسمیرو مشهود است که برای جبران رویکرد خشن و ضرب و شتم خود در میانه میدان از حیله و گیله استفاده می‌کند.

بر خلاف بسیاری دیگر از موقعیت‌های خود تانک همچنین چشم به چشم به هدف می‌بالد. در کنار تونی کروس وابستگی هم تیمی‌اش فرصتی را برای حضور در موقعیت‌های پیش رو فراهم می‌کند که باعث شده او 22 گل برای مادرید به ثمر برساند، تعداد زیادی از آنها فریاد می‌زنند.

View this post on Instagram

An excinting end of season @chelseafc 🔵🔵

A post shared by N'Golo Kanté (@nglkante) on

2. انگلو کانته

بی حد و حصر، خجالتی و محفوظ است، انگلو کانته در زمین فوتبال چیزی شبیه مرد خارج از آن نیست.

نقش هافبک دفاعی غالباً به عنوان موتور تیم شناخته می‌شود اما فوتبالیست‌هایی در سراسر جهان اگر وجود داشته باشد در کل وجود ندارند که به معنای واقعی کلمه مانند این بازیکن فرانسوی از کار خود متوقف نشوند، او فقط جلوی کار خود را نمی‌گیرد.

سرسختانه، فرمانده و بی امان هم در تملک و هم در خارج از آن این صفاتی است که باعث می‌شود ادن هازارد هم تیمی سابق خود را به عنوان یک موش صحرایی معرفی کند زیرا شما نمی‌توانید او را همیشه دفع کنید.

تأثیر وی در لیگ برتر به طور کلی قابل تفسیر نیست. تنها بازیکنی است که با داشتن دو باشگاه مختلف موفق به کسب عناوین لیگ برتر در خط هافبک دفاعی شد مشخص است که کانته چه برای لستر و چه برای چلسی مهم بوده است.

1. جوشوا کیمچ

بهترین چیزی که در حال حاضر وجود دارد، بدون شک.

با توجه به اینکه در حال حاضر بایرن مونیخ به عنوان بهترین تیم اروپا شناخته می‌شود دلایل این پرونده زیاد است. آنها در کل تیم کیفیتی کسب دارند اما آنها همچنین خوش شانس هستند که کامل‌ترین فوتبالیست را در حال حاضر دارند.

تلاش برای استدلال در برابر آن بحثی است که ارزش ندارد. جوشوا کیمچ تقریباً به همان اندازه نزدیک است که یک فوتبالیست بدست آورد.

با همه کاره بودن به وفور نقش‌های مختلفی که در بایرن ایفا کرده تمام این تجربه در کنار هم قرار گرفته‌اند تا یک بسته عالی را تشکیل دهند.

کیمیچ مقاوم، از نظر فنی حیرت انگیز، مصمم، هوشمند و سخت کار است و هیچ نقص آشکاری در هیچ بخشی از بازی خود ندارد. او یکی از بهترین‌ها برای کنترل سرعت مسابقات است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала