Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کلوپ اشک ریخت و از پایان شگفت‌انگیز لیورپول گفت + عکس

© Sputnik / Михаил Киреев /  مراجعه به بانک تصاویر یورگن کلوپ Футбол. Суперкубок УЕФА. Матч ФК "Ливерпуль" - ФК "Челси"
یورگن کلوپ  Футбол. Суперкубок УЕФА. Матч ФК Ливерпуль - ФК Челси - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرمربی لیورپول پس از مسجل شدن قهرمانی تیمش در لیگ برتر در مصاحبه با «اسکای‌اسپورت» اشک ریخت.

به گزارش اسپوتنیک، اینکه لیورپول در لیگ برتر انگلیس فصل 2019 - 2020 طلسم 30 ساله را بشکند، اتفاقی بود که می‌دانستیم زود رخ خواهد داد، اما اینکه منچسترسیتی به چلسی ببازد و لیورپول در شبی که بازی نمی‌کند قهرمان شود، تصورش دشوار بود.

 

حتا اینکه یورگن کلوپ آنقدر احساساتی شود که پس از این قهرمانی در مصاحبه تلویزیونی اشک بریزد هم از آن سخت‌تر بود. کلوپ در گفت‌وگو با «اسکای اسپورت» با چشمان پر از اشک گفت:«نمی‌توانم چیزی بگویم. این باورنکردنی است. فراتر از چیزی که می‌توانستم به آن فکر کنم. قهرمان شدن با این باشگاه شگفت‌انگیز است. این دستاورد شگفت‌انگیزی برای بازیکنان من است و لذتی خاص برای من که مربی‌شان هستم.»
کلوپ در پایان اظهار داشت:«تیم شخصیتش را نشان داد که بعد از مسائل فصل قبل به هم نزدیک‌تر شدیم و ادامه دادیم. ثابت کردیم که از ناامیدی و چیزهایی که یاد گرفته بودیم، انرژی گرفته‌ایم. مطمئن هستم عطش این تیم ماندگار است و می‌خواهیم موفقیت‌مان را ادامه دهیم. این فوق‌العاده است. عبور از پایان خط شگفت‌انگیز است.»

یورگن کلوپ موفق شد لیورپول را به هر آنچه آرزویش را داشت برساند. مربی بزرگی که به رویاهای آنفیلد رنگ واقعیت بخشید و تحت تاثیر عوامل مهمی، موفق شد یکی از بهترین تیم‌های تاریخ لیگ برتر انگلیس را بسازد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала