ملاقات پوتین با ماکرون از طریق ویدئو کنفرانس

© Sputnik / Aleksey Nikolskyi /  مراجعه به بانک تصاویر ملاقات پوتین با ماکرون از طریق ویدئو کنفرانس
 ملاقات پوتین با ماکرون از طریق ویدئو کنفرانس   - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس جمهور فدراسیون روسیه طی یک مذاکرات در قالب ویدئو کنفرانس ، از امانوئل مکرون دعوت کرد تا در مورد مبارزه مشترک علیه تهدیدات مدرن صحبت نمایند.

به گزارش اسپوتنیک، رئیس جمهور فدراسیون روسیه ، ولادیمیر پوتین، طی یک مذاکرات در قالب ویدئو کنفرانس، از امانوئل مکرون، همتای فرانسوی خود دعوت کرد تا در مورد مبارزه مشترک علیه تهدیدات مدرن گفتگو نمایند.  

وی گفت: "امروز ما با تهدیدهای جدید روبرو هستیم ، یکی از آنها بیماری همه گیر ویروس کرونا است. ما نمی توانیم جلسات خود را بصورت حضوری برگزار کنیم ، اما به نظر من ما قبلاً یاد گرفته ایم که چگونه می توان در قالب جدید کار کرد.

پوتین در جریان کنفرانس ویدئویی با ماکرون گفت: از بعضی جهات ، این حتی از جلسات معمول ما نیز مؤثر است.

در عین حال، تهدیدهای دیرینه که باید با هم در مقابل آن استاد، به نظر رئیس جمهور فدراسیون روسیه، کار "به جایی نرسیده است".

وی افزود: "این تهدیدها شامل تروریسم است که در نتیجه مهاجرت های غیر قابل کنترل و تغییر آب و هوا بوجود آمده است. اینها همه به معنای وسیع کلمه همه گیر هستند که نه تنها مربوط به عفونت کروناویروس بلکه به طور کلی با چالش ها مب شود.  

متأسفانه سیستم کنترل اسلحه در حال فروپاشی است. همه این‌ها با هم ، البته ، دستور کار مشترک ما است. من فکر می کنم که امروز ما درباره هر آنچه که از این طریق یا راه دیگری ذکر کردم ، بحث خواهیم کرد. "

پیش از آغاز مذاکرات دو رهبر ، رئیس جمهورروسیه همچنین یادآوری کرد که در 24 جون، به مناسبت 75 سالگرد پیروزی در جنگ بزرگ میهنی و به افتخار برندگان در جنگ جهانی دوم ، رژه پیروزی در روسیه برگزار شد.

پوتین گفت: "این پیروزی مشترک ما است ، ما در روسیه هرگز آن فرانسوی ها را که با مبارزان ما در جبهه شرقی به همراه سربازان شوروی جنگیدند ، فراموش نخواهیم کرد."

وی همچنین یادآور شد: در این روز 75 سال پیش منشور سازمان ملل منعقد شد.

پوتین و ماکرون - اسپوتنیک افغانستان
بررسی وضع منطقه بین پوتین و ماکرون

 علاوه بر این، رئیس دولت روسیه از ماکرون برای بازدید از روسیه دعوت بعمل آورد.

دیمیتری پسکوف سخنگوی کاخ کرملین در پاسخ به سوالات روزنامه نگاران گفت : ولادیمر پوتین فردا از طریق ویدئو کنفرانس با امانوئل ماکرون مذاکره خواهد نمود.

پیش از این پسکوف ضمن اشاره به اینکه در این دیدار موضوعاتی مانند مسئله لیبی ، سوریه و اوکراین مورد بحث و تبادل نظر قرار خواهد گرفت گفت : این فرصت بسیار خوبی برای مشاوره پیرامون وضعیت های بحرانی فراهم ساخت.

پسکوف با تاکید بر اینکه هر دو رهبر روابط روسیه و فرانسه را مورد گفتگو قرار خواهند داد اعلام داشت : رهبران دو کشور در مورد دیگر موضوعات مورد دلخواه نیز می توانند مذاکره کنند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала