Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رئال با کورتوا بهترین دیوار دفاع اروپا را دارد

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر کورتوا
کورتوا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تیبو کورتو در این فصل برای رئال مادرید درخشش بینظیر داشته و همین امر سبب شده که این تیم دیوار اروپا باشد.

به گزارش اسپوتنیک، "فلسفه ما حمله است. رئال مادرید همیشه تیم تهاجمی بوده است."

زین الدین زیدان بیش از یکبار این عبارت را تکرار کرده اما واقعیت این است که در این فصل تیم رئال مادرید اولین تیمی پس از کریستیانو چیزی بیش از یک حمله مهاجم است.

آنها نه تنها بهترین دفاع در لالیگا را دارند بلکه در بین پنج لیگ برتر اروپا نیز قرار دارند که فقط با لیورپول تیم لیگ برتری برابر است.

اگر رئال مادرید بخواهد از سرخ‌ها در لالیگا تقلید کند کارهای زیادی باید انجام شود.

علی‌رغم بازگشت رویایی پس از بحران کروناویروس (چهار بُرد از چهار بازی) حقیقت این است که هیچ کس در سانتیاگو برنابئو قهرمانی لالیگا را قطعی نمی‌داند.

اعتقاد بر این است که بارسلونا با وجود تساوی در برابر سویا، هدایای بیشتری به لوس بلانکوس نخواهد داد و ممکن است رئال مادرید با شاگردان کیکه ستین صدر جدول را مساویانه دنبال کند.

گفته می‌شود رئال مادرید جایگاه خود را دارد: دفاع.

در این مرحله از لالیگا رئال مادرید 21 گل خورده دارد که طی31 بازی دریافت کرده است که دومین رکورد دفاعی این باشگاه در تاریخ این رقابت‌ها است.

فقط تیم 1987/88 بهتر از حالا بود که بعد از همین تعداد بازی فقط 20 گل دریافت کرده بود و برای یافتن یک رکورد مشابه دیگر باید به فصل 1971/72 که در آن 21 گل خورده بود نگاه شود.

در نتیجه رئال مادرید به همراه لیورپول در اروپا صدرنشین است و از تیم‌هایی چون اتلتیکو مادرید ، ریمس، رنس یا باشگاه اتلتیک بیلبائو با 22 گل خورده پیشی گرفته است.

در حالی که غول‌های اروپایی چون پاری‌سن‌ژرمن و یوونتوس 24 گل خورده، بارسلونا، منچستر یونایتد، منچسترسیتی 31 گل خورده دارند و بایرن مونیخ هم 32 گل دریافت کرده است.

تفاوت رئال مادرید و لیورپول در مقایسه با گل‌های زده در تعداد بازی‌هاست که در هر دو مورد 0.68 است.

مشخص است که از زمان جدایی کریستیانو در سال 2018 مدل زیدان هم تغییر کرده است.

رئال با ابر ستاره پرتگالی گل زیادی به ثمر رساند اما یک مقدار نیز دریافت نمود.

بدون او نفوذ ایتالیایی در زیدان که بخش بزرگی از کار خود را در سری آ سپری می‌کند و به مارچلو لیپی به عنوان یک تأثیر کلیدی اعتبار می‌دهد با رئال مادرید در حال حاضر به همان راحتی حمله به راحتی به دفاع رسیده است.

علاوه بر این اضافه شدن تیبو کورتوا در دروازه، زیدان دیوار دفاعی عالی خود را پیدا کرده است.

ستاره بلجیمی پیش از یان اوبلاک برای کسب جایزه زامورا تلاش می‌کند چیزی که هیچ دروازه‌بان رئال مادرید از زمان ایکر کاسیاس در 2007/08 تا کنون برنده نشده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала