Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

چلسی برای خرید هاورتز تلاشی نکرده است

© Sputnik / Виталий Тимкив /  مراجعه به بانک تصاویر کای هاورتز
کای هاورتز - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
فرانک لمپارد سرمربی تیم فوتبال چلسی در نشست خبری پیش از دیدار حساس این تیم در برابر منچستر سیتی حاضر شد.

به گزارش اسپوتنیک، فرانک لمپارد در نشست خبری پیش از بازی چلسی و منچسترسیتی از عدم پیشنهاد باشگاه برای خرید پدیده آلمانی‌ها پرده برداشت.

پیش از این بسیاری از رسانه‌ها از پیشنهاد چلسی در خصوص خرید «کای هاورتز» خبر داده بودند که مربی این تیم این مسئله را تکذیب کرد. فرانک لمپارد در ادامه از آمادگی تمام بازیکنانش خبر داد.

وی اظهار داشت که توموری و هادسون اودوی که برای بازی با استون‌ویلا در دسترس نبودند به بازی مقابل سیتی خواهند رسید.

مربی باشگاه چلسی در خصوص اهمیت بازی مقابل منچسترسیتی گفت: "بازی مقابل منچسترسیتی یک فرصت خوب برای ماست که بتوانیم پیشرفت تیمی خود را بسنجیم. ما می‌دانیم 4 امتیاز از تیم سوم جدول لسترسیتی عقب هستیم و بازی‌های سختی در پیش داریم."

View this post on Instagram

A post shared by 🇬🇧 Basel | باسل 🇰🇼 (@stamford__tv) on

وی در خصوص تمدید قرارداد چلسی با ویلیان و پدرو نیز گفت: "بسیار خوشحالم که این 2 بازیکن تا انتهای فصل با ما هستند. این خبر خیلی مهمی برای ترکیب ما بود."

فرداشب در چارچوب هفته سی و یکم لیگ برتر انگلیس چلسی در خانه میزبان منچسترسیتی است. این بازی در ساعت 11:45 به وقت افغانستان برگزار می‌شود.

در جدول لیگ برتر، لیورپول با 83 امتیاز در صدر، من‌سیتی با 63 امتیاز دوم، لسترسیتی با 55 امتیاز سوم و چلسی با 51 امتیاز در رده چهارم قرار دارد.

تیم‌های منچستریونایتد 46، ولورهمپتون 46، تاتنهام با یک بازی بیشتر و 47 امتیاز و شفیلد با 44 امتیاز در رده‌های پنجم تا هشتم قرار دارند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала