Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ستاره NBA از جوکوویچ کرونا گرفت

© AP Photo / UMIT BEKTASProtester throw basketballs at a hoop with NBA star Lebron James' photo during a gathering in support of NBA's Houston Rockets' team general manager Daryl Morey, who sent a tweet backing the pro-democracy movement, in Hong Kong, China, October 15, 2019
Protester throw basketballs at a hoop with NBA star Lebron James' photo during a gathering in support of NBA's Houston Rockets' team general manager Daryl Morey, who sent a tweet backing the pro-democracy movement, in Hong Kong, China, October 15, 2019 - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
چند روز پس از در آغوش گرفتن نواک جوکوویچ در یک بازی بسکتبال حالا نیکولا جوکیچ ستاره NBA به کرونا مبتلا شده است.

به گزارش اسپوتنیک، نیکولا جوکیچ ستاره تیم بسکتبال "دنور ناگتس" در لیگ حرفه‌ای بسکتبال آمریکا موسوم به ان‌بی‌ای چند روز بعد از به آغوش گرفتن نوواک جوکوویچ مرد شماره یک تنیس در یک بازی بسکتبال در مسابقات تورنمنت مصیبت بار صرب‌ها به کرونا مبتلا شد و امروز تست او مثبت تشخیص گردید.

در برنامه‌ی پس از بازی فوتبال و بسکتبال در تور فاجعه بار "آدریا" این دو فرد فاصله اجتماعی را نادیده گرفته بودند.

جوکیچ و جوکوویچ در 11 جون در بلگراد به مصاف هم رفتند و تصاویر در آغوش گرفتن و نشستن در کنار یکدیگر و بدون فاصله اجتماعی در یک رویداد بسکتبال از آنها منتشر شد اگرچه هیچ مدرکی در دست نیست که نشان بدهد هر دو نفر ویروس را به یک دیگر منتقل کرده اند.

آزمایش مثبت جوکیچ بازگشت او به آمریکا را به تأخیر انداخته تا قبل از شروع مجدد NBA با "دنور ناگتس" در این رقابت‌ها شرکت کند اگرچه ESPN مدعی‌ست که انتظار می‌رود وی طی یک هفته از سفر به ایالات متحده پاک شود.

این در حالیست که هفته گذشته مایکل مالون مربی ناگتس نیز فاش کرد که آنتی بادی کوید 19 او مثبت بوده و او معتقد است که در ماه مارچ ویروس داشته است.

تیم ناگتس سومین تیم کنفرانس غرب پس از کلیپرز  لاکرز است که بین 7 تا 9 جولای برای شروع اردوگاه رسمی به اورلاندو سفر خواهد کرد.

گفتنی است که پیش از این جوکوویچ تأیید کرده بود که او و همسرش نیز آزمایش کرونای شان مثبت بوده است و آنان تا 14 روز دیگر در قرنطین باقی می‌مانند و هر 5 روز آزمایش دوباره خواهند داد آزمایش را در مدت 5 روز تکرار می کنند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала