Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آگوئرو احتمالا ادامه فصل را از دست خواهد داد

© REUTERS / Jason Cairnduffسرخیو آگوئرو بازیکن منچسترسیتی
سرخیو آگوئرو بازیکن منچسترسیتی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرمربی منچسترسیتی اعلام کرد که مهاجم آرجنتینی‌اش به دلیل مصدومیت پیش آمده احتمالا چند بازی آینده را از دست خواهد داد.

به گزارش اسپوتنیک، پپ گواردیولا پس از پیروزی پرگل شاگردانش مقابل برنلی اعلام کرد مصدومیت آگوئرو جدی است و ممکن است فصل برای این مهاجم آرجنتینی به پایان رسیده باشد.

منچسترسیتی- ریاض محرز - اسپوتنیک افغانستان
سیتی 5 – برنلی 0؛ پیروزی آسان در شب آتش بازی فودن و محرز
گواردیولا درباره مصدومیت آگوئرو از ناحیه زانو که مجبور شد در دقیقه 45 جای خود را به گابریل ژسوس بدهد، اظهار داشت:«مصدومیت آگوئرو خوب به نظر نمی‌رسد. باید منتظر بمانیم و ببینیم نتیجه آزمایش‌های تکمیلی چه خواهد بود اما وضعیت برای ادامه حضور او در بازی‌های باقیمانده فصل جاری خوب به نظر نمی‌رسد.»
سرمربی سیتی‌زن‌ها در ادامه افزود:«سرخیو ماه گذشته هم مشکلی با زانویش داشت و حالا دوباره از همین ناحیه احساس درد می‌کند. پزشک تیم گفت که بهبودی آگوئرو نیاز به زمان دارد. او به طور حتم چند بازی را از دست خواهد داد اما امیدواریم خبر خوبی پس از آزمایش‌های تکمیلی بشنویم.»
پپ گواردیولا در پایان صحبت‌هایش گفت:«ما عالی بازی کردیم و عملکرد قوی و خوبی را به خصوص در شروع بازی از خود به نمایش گذاشتیم. ما حالا شانس بالایی برای کسب سهمیه حضور در رقابت‌های فصل آینده لیگ قهرمانان داریم. حالا به کسب سهمیه خیلی نزدیک هستیم.»

آزمایشات اولیه روی پای آگوئرو نشان می‌دهند او از ناحیه مینیسک دچار آسیب دیدگی شده و امروز آزمایشات کامل‌تر برای بررسی میزان مصدومیت و نحوه درمان او انجام خواهد شد.

 

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала