ترامپ به فکر زندانی کردن بولتون است

© Sputnik / Alexey Vitvitsky /  مراجعه به بانک تصاویر ترامپ به فکر زندانی کردن بولتون است
 ترامپ به فکر زندانی کردن بولتون است - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس جمهور آمریکا این مساله را مطرح کرده که آیا می‌شود بولتون را بابت افشای اسرار محرمانه دولتی در کتابی که به زودی توزیع می‌شود، مورد بازخواست قرار داد و به زندان انداخت.

به گزارش اسپوتنیک به اشاره به ایسنا به نوشته روزنامه دیلی میل، گفته می‌شود دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا که پیشتر این کتاب را بسیار نامناسب توصیف کرده بود، از مشاورانش پرسیده که آیا می‌شود جان بولتون، مشاور سابق امنیت ملی آمریکا را بابت افشای اسرار محرمانه به زندان انداخت؟

این درخواست از سوی ترامپ در حالی مطرح شده که دادستان‌ها در حال بررسی این مساله هستند که می‌توان جرم کیفری علیه بولتون بابت افشای اطلاعات محرمانه در کتابش وارد دانست یا خیر.

اگرچه بسیار بعید است که حبس در انتظار بولتون باشد، اما ترامپ از انتقاد و محکوم کردن معاون سابقش دست برنمی دارد و او را "مردی نفرت انگیز" خوانده که با مشکلات کیفری روبرو خواهد شد.

 بولتون: پوتین بهتر از ترامپ برای دیدارها آماده می‌شود - اسپوتنیک افغانستان
بولتون: پوتین بهتر از ترامپ برای نشست‌ها آماده می‌شود

ترامپ اخیرا گفته بود:‌ هر گفتگویی با من به عنوان رئیس جمهوری، بسیار محرمانه است. اگر بولتون کتابی نوشته و اگر این کتاب منتشر شود، او قانون را نقض کرده و من فکر می‌کنم که بولتون با مشکلات کیفری روبرو می‌شود.

ترامپ حتی سعی کرد تا با شکایت از بولتون، جلوی انتشار این کتاب را بگیرد اما قاضی منطقه‌ای واشنگتن دی.سی این درخواست را رد کرد و ترامپ در واکنش به این اقدام در توئیتی اعلام کرد که بولتون بهای گزافی را می‌پردازد و مشاور امنیت ملی سابق خود را یک مرد نفرت انگیز خواند که قوانین را نقض کرده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала