Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ستین: «VAR» ضعف دارد؛ بارسلونا قادر به فتح لالیگا است

© REUTERS / ALBERT GEAکیکه ستین سرمربی بارسلونا
کیکه ستین سرمربی بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کیکه ستین در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی با اتلتیک بیلبائو شرکت کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، کیکه ستین سرمربی بارسلونا در نشست خبری بازی با بیلبائو به داوری بازی شب گذشته رئال مادرید و سوسیداد واکنش نشان داد.

رئال مادرید Spain Soccer Champions League Real - CSKA - اسپوتنیک افغانستان
حمله رسانه‌های کاتالانی به پیروزی رئال مادرید؛ رسوایی در «آنوئتا» + عکس
او در ابتدا در مورد داوری بازی رئال مادرید و سوسیداد گفت:«چیزهایی هستند که تحت کنترل ما قرار ندارند. ما کاری که باید انجام دهیم، کسب پیروزی است. دیشب همه دنیا داوری بازی رئال مادرید و سوسیداد را دیدند و هر کسی می تواند نتیجه گیری خودش را داشته باشد. var تکنولوژی ای است که می تواند بهتر کار کند. اینطور نباشد که در صحنه های مشابه، تصمیمات متضاد گرفته شود. باید شفافیت بیشتری در وی ای آر باشد. اکنون برداشت ما این است که عملکرد وی ای آر خوب و یکسان نبوده است.»
سرمربی آبی‌اناری‌ها در ادامه صحبت‌هایش  در مورد قهرمانی در لالیگا گفت:«در حال حاضر رئال چون در بازی های رودرو بهتر از ما عمل کرده، صدرنشین است ولی هر دو هم امتیازیم. دیگر جای اشتباه نیست ولی رئال هم ممکن است امتیاز از دست بدهد. رئال هم امکان ندارد بدون اشتباه ظاهر شود. خیلی موارد قهرمان لالیگا روز پایانی مشخص شده است. فعلا از رئال پایین تریم ولی هشت بازی دیگر باقیمانده و ما هم انگیزه بالایی برای پیروزی در همه آنها داریم. هدف این است که تا روز پایانی، شانس قهرمانی داشته باشیم.»

در هفته سی و یکم رقابت های لالیگا، بارسلونا در نیوکمپ میزبان اتلتیک بیلبائو خواهد بود. بارسلونا که حالا صدر جدول را از دست داده است، باید برای ماندن در کورس قهرمانی، تمام امتیازات را کسب کند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала