Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لیورپول – کولیبالی؛ تنها 32 میلیون فاصله دارند

© Sputnik / Виталий Белоусов /  مراجعه به بانک تصاویر کولیبالی
کولیبالی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
لیورپول 32 میلیون پوند از 90 میلیون پوند را برای خرید کالیدو کولیبالی از ناپولی فاصله دارد تا این بازیکن را به خط دفاعی خود اضافه کند.

به گزارش اسپوتنیک، ویرجیل فن دایک و کالیدو کولیبالی می‌توانند ترسناک‌ترین همکار تیمی در خط دفاعی برای فصل آینده لیورپول باشند اما سران سرخ‌ها ابتدا باید بیشتر از 58 میلیون پوند به ناپولی پیشنهاد کنند تا آنها وسوسه شوند.

سرخ‌ها که فاصله زیادی برای تضمین عنوان قهرمانی لیگ برتری شان ندارند در حال حاضر به دنبال راه‌هایی برای ادامه تسلط خود در فصل 2020-21 هستند.

در همین حال ناپولی یک رقابت فاجعه بار لیگ را تحمل کرده در حالی که فصل گذشته در رسیدن به لیگ قهرمانان اروپا در رده چهارم جدول بالاتر از آتالانتا (با 9 امتیاز اختلاف) قرار بگیرد.

حالا کوریرو دلو اسپورت گزارش داده که به نظر می‌رسد تابستان امسال کولیبالی این تیم را به مقصد لیورپول ترک نماید در حالی‌که دو تیم منچستریونایتد و چلسی نیز شرایط او را پی‌گیری می‌کنند.

ناپولی قیمت 90 میلیون پوندی را برای مدافع خود تعیین کرده هزینه‌ای که سرخ‌ها با پیشنهاد اولیه خود 32 میلیون پوند از آن فاصله دارند.

به نظر می‌رسد که جنارو گتوزو به باشگاه اجازه جدایی بازیکن را داده اما او فاصله زیادی با تیم یورگن کلوپ در آنفیلد دارد.

قهرمان جهان و اروپا برای کولیبالی گزینه جذابی خواهد بود زیرا فرانک لبوئف مدافع پیشین چلسی می‌گوید: "فکر می‌کنم لیورپول با [ویرجیل] فن دایک مناسب باشد، فوق العاده خواهد بود."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала