مایک پنس از گفتن «Black Lives Matter» خودداری کرد

© AP Photo / Jacquelyn Martinمایک پنس از گفتن «Black Lives Matter» خودداری کرد
مایک پنس از گفتن «Black Lives Matter» خودداری کرد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
معاون رئیس جمهور ایالات متحده امریکا در مصاحبه اش از گفتن عبارت «زندگی سیاه مهم است/Black Lives Matter» خودداری کرد.
امتناع مایک پنس از رفتن به قرنطینه  - اسپوتنیک افغانستان
امتناع مایک پنس از رفتن به قرنطینه

به گزارش اسپوتنیک، مایک پنس معاون رئیس جمهور امریکا در مصاحبه اش با شبکه 6 ABC از بیان عبارت «زندگی سیاه مهم است/Black Lives Matter» خودداری و گفت، که زندگی همه انسان ها اهمیت دارد.

میزبان خاطرنشان كرد، كه در امریكا یك جنبش بزرگ در زیر شعار زندگی سیاه ((زندگی سیاه مهم است)) وجود دارد، اما «شما می توانید روی انگشتان تان شمار كنید» که چه شمار از رهبران جمهوری خواه در واشنگتن این عبارت را بیان می كنند.

مایک پنس در پاسخ گفت، که آنچه بالای جورج فلوید رخ داد یک فاجعه است و در این کشور ما از روز آزادی به نام جناتان دی (روز آزاد سازی بردها) جشن می گیریم و این کشور از بدو تاسیس دنبال برابری و آرمانی شدن جامعه بوده است، ما همه برابر هستیم و آفریدگار همه ای مارا برابر خلق کرد و بنابر این به معنی واقعی زندگی همه مهم هستند.

معاون رئيس جمهور در پاسخ به درخواست مكرر براي جداگانه شناختن اهميت زندگی افريقايی های امريكايي گفت: ""من با این واقعیت که بخش خاصی در بین امریکایی ها وجود دارد که ارزش و اهمیت هر زندگی انسانی را انکار می کند، مخالفم".

گوینده گفت: "به هر صورت ما فهمیدیم که شما این عبارت را بیان نمی کنید". 

یادآوری می کنیم، که جنبش Black Lives Matter که شعارهای آن در شهرهای امریکا و بسیاری از کشورهای دیگر درست شده بود، خواستار عدالت نژادی هستند.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала