کشته شدن ولسوال نام نهاد طالبان برای ولسوای تیوره‌ی غور

© Photo / وبسایت جام غورکشته شدن ولسوال نام نهاد طالبان برای ولسوای تیوره‌ی غور
کشته شدن ولسوال نام نهاد طالبان برای ولسوای تیوره‌ی غور - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
وزارت دفاع افغانستان از کشته شدن ولسوال نام‌نهاد طالبان برای ولسوالی تیوره‌ی غور خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع ملی افغانستان با نشر خبری اعلام کرده است که ولسوال نام نهاد طالبان برای ولسوالی تیوره‌ی غور هنگامی کشته شد که می‌خواست همراه با افرادش بالای پوسته‌های نیروهای دفاعی افغانستان حمله کنند.

ولسوال خود خوانده طالبان برای «قیصار» کشته شد - اسپوتنیک افغانستان
ولسوال خود خوانده طالبان برای «قیصار» کشته شد

در خبرنامه آمده است که تروریستان طالبان از ولایات هرات، فراه و هلمند در ولایت غور جمع شده بودند و از چندین استقامت بالای پوسته نیروهای ملی دفاعی و امنیتی در اطراف شهر غور و ولسوالی های پسابند و تولک ولایت غور حمله نمودند. که با ایستادگی نیروهای امنیتی مقابل شدند و شکست خوردند.
وزارت دفاع افزوده است مولوی «نصر الله انصاری» ولسوال نامنهاد طالبان برای تیوره در ولسوالی تولک در نتیجه درگیری‌ها، کشته شده و در ولسوالی پسابند نیز 2 دشمن کشته و 3 تن زخمی گردیده اند که مولوی «گل احمد» مشهور به «متوکل» یکی از قوماندان تروریستان نیز در میان زخمی هاست.
یادآوری می‌کنیم که روز گذشته وزارت داخله افغانستان نیز از کشته شدن هفت طالب در ولایت زابل خبر داده بود.
وزارت داخله افغانستان با نشر خبرنامه‌ی گفته بود که گروه تروریستی طالبان در منطقه «کجیر خیل» ولایت زابل بالای نیروهای امنیتی حمله کردند که در نتیجه تلفات سنگین بر این گروه از سوی نیروهای امنیتی افغانستان وارد شد.
در حمله‌ی که از سوی این گروه بالای نیروهای امنیتی سازماندهی شده بود. نیروهای امنیتی با مقاومت علیه این گروه به تعداد هفت تن از تروریستان را ازپا در آوردند و 5 تن دیگر آنها را زخمی کردند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала