Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بازی کردن در زمین بی‌طرف به نفع ناپولی است

© REUTERS / ALBERT GEAکیکه ستین سرمربی بارسلونا
کیکه ستین سرمربی بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کیکه ستین در نشست خبری پیش از دیدار بارسلونا با سویا حاضر شد.

به گزارش اسپوتنیک، بارسلونا و سویا فردا جمعه (30 جوزا) در ورزشگاه رامون سانچز پیسخوان به مصاف هم خواهند رفت. کیکه ستین، سرمربی بارسلونا در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی، در مقابل خبرنگاران قرار گرفت.

 "سویا فصل فوق العاده ای را پشت سر می گذارد و در فرم خوبی هم قرار دارد. با در نظر گرفتن تاریخ بازی های دو تیم، هیچ دیداری ساده نبوده و می دانیم فردا تیمی سرسخت برابرمان بازی خواهد کرد. باور دارم همیشه باید متمرکز بمانیم. نباید هیچ فرصتی به سویا بدهیم و در عین حال اعتماد به نفس مان را در بالاترین سطح نگه داریم."

 مصدومیت دی یونگ و سرجی روبرتو
 "مایه تاسف است زیرا انتظار نداشتیم سرجی را از دست بدهیم. باید ببینیم شرایط چگونه پیش می رود و آیا قادر خواهد بود درد را خیلی زود کنار گذاشته و به ما ملحق شود یا نه. در مورد فرنکی دی یونگ باید بگویم او همچنان درد را احساس می کند و نمی خواهیم ریسک کنیم. دی یونگ استراحت خواهد کرد. واقعیت این است دو بازی در طول سه روز داریم که طبیعی نیست. دی یونگ بازیکن قدرتمندی است و امیدوارم هرچه سریعتر ریکاوری کرده و به ترکیب تیم برگردد."

  لوئیس سوارز و آینده آرتور ملو

 "فاصله بین بازی ها بسیار کم است و باید این بازه زمانی را به خوبی اداره کنیم. باید وضعیت را ببینم و با لوییس سوارز حرف بزنم. سوارز آماده 90 دقیقه بازی کردن نیست. آرتور ملو قطعا بر روی بازی ها تمرکز دارد و فکرش 100 درصد با ما است. غیر از این چیز دیگری اهمیت ندارد و باعث نگرانی مان نیست."

  لیگ قهرمانان اروپا و بازی برگشت مقابل ناپولی

 "این شرایط واقعا بد است اما مجبوریم عادت کنیم. این شرایط مشکل دیگری خواهد بود که باید خودمان را به خوبی آماده کنیم. چیزی که امید دارم، انجام بازی مقابل ناپولی در نیوکمپ است. در بازی رفت این کار را انجام دادیم اما اینکه در زمین بی طرف بازی کنیم و هیچ تماشاگری نبینیم، باعث قدرت گرفتن رقیب خواهد شد چون در بازی رفت مقابل هواداران ناپولی بازی کردیم."

 لیونل مسی و به ثمر رساندن هفتصدمین گل
 "فردا می تواند آن روز خاص باشد؛ گلزنی برابر رقیبی که حریف سرسختی است و نیاز به موفقیت داریم. یک گل برای لیونل مسی خاص چیزی نیست. مسی درک بسیار خوبی از وضعیت بدنش دارد. او از آن دسته بازیکنانی است که می دانند چقدر می توانند تحمل کنند و چقدر نیاز به استراحت دارند. کاملا به مسی اعتماد دارم و جای نگرانی وجود ندارد. مسی هر وقت که بخواهد می تواند بازی کند."

آنسو فاتی و دمبله
"آنسو فاتی نسبت به قبل بسیار بهتر شده و البته نیاز به کنترل شدن دارد چون فقط 17 سالش است. نمی خواهم تفاوت قائل بشوم اما آنسو استعدادی دارد که هنوز خودش هم نفهمیده است.  دمبله در حال بهتر شدن است. طبق اطلاعاتی که داریم، دمبله وظایفش را به خوبی انجام می دهد. به هرحال تصمیم نهایی به ما بستگی دارد اما فعلا دمبله نیاز به زمان دارد."

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала