Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

یشنهاد وسوسه‌انگیز نیوکاسل به مهاجم ایتالیایی لاتزیو

© Sputnik / Виталий Белоусов /  مراجعه به بانک تصاویر چیرو ایموبیله Футбол. Чемпионат Европы среди молодежных команд. Матч Италия - Нидерланды
چیرو ایموبیله  Футбол. Чемпионат Европы среди молодежных команд. Матч Италия - Нидерланды - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
گروه سرمایه‌گذاری متقاضی خرید باشگاه نیوکاسل با ارائه پیشنهادی قابل توجه در صدد خرید مهاجم ایتالیایی باشگاه لاتزیو است.

به گزارش اسپوتنیک، نشریه گازتادلواسپورت ایتالیا مدعی شده که گروه سرمایه‌گذاری سعودی که در آستانه خریدار باشگاه نیوکاسل است، بسته‌ای 135 میلیون پوندی برای به خدمت گرفتن چیرو ایموبیله برای 5 سال در نظر گرفته است.

برشلونة وأتليتكو مدريد في السوبر الإسباني  - اسپوتنیک افغانستان
رکورد جالب مسی و ایموبیله در 5 لیگ معتبر اروپایی + عکس

بر اساس این گزارش، مشتری باشگاه منطقه تین‌ساید که منتظر تأیید مالکیتش بر باشگاه از سوی سازمان لیگ فوتبال انگلیس است، برای خرید ایموبیله حاضر است 55 میلیون یور به لاتزیو بپردازد تا به موجب آن با مهاجم ایتالیایی این تیم قراردادی 5 ساله ببندند و به ازای هر سال آن هم 16 میلیون یورو به او حقوق خواهد داد که با احتساب رقم پیشنهاد شده به لاتزیو مجموعاً به 135 میلیون یورو می‌رسد.

طبق ادعای گاتزتا، گروه سرمایه‌گذاری سعودی خواهان خرید ایموبیله با مدیربرنامه‌های او تماس گرفته و پیشنهاد خود را هم ارائه کرده‌اند. ایموبیله در فصل جاری سری‌آ  که پس از سه ماه تعلیق به خاطر شیوع کرونا از هفته آینده دوباره از سر گرفته می‌شود، در 26 بازی 27 گل زده است.

او تا سال 2023 با لاتزیو قرارداد دار و رسانه‌های ایتالیایی هم اعلام کرده‌اند که این باشگاه در آستانه تمدید قرارداد این مهاجم ایتالیایی قرار دارد. ظاهراً کلودیو لوتیتو، رئیس باشگاه لاتزیو برای اینکه ایموبیله را به ماندن در این تیم ترغیب کند، می‌خواهد حقوق او را به 4 میلیون یورو در سال افزایش دهد و مدت آن را هم تا سال 2025 تمدید کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала