Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اقدام رئال برای جذب جانشین راموس، مدافع یووه زیر ذره‌بین زیدان

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر رونالدو و دی لیخت در تمرینات یوونتوس Italy Soccer Champions League Juventus
رونالدو و دی لیخت در تمرینات یوونتوس  Italy Soccer Champions League Juventus - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رسانه‌های ایتالیایی مدعی اند که رئال مادرید در حال آماده سازی پیشنهاد بزرگ برای جذب دی‌لیخت اند و این بازیکن را جانشین راموس می‌سازند.

به گزارش اسپوتنیک، قرارداد سرخیو راموس با رئال یک فصل دیگر اعتبار دارد و مدیران این باشگاه با توجه به سن بالای او، تلاش دارند تا جانشین مناسب برای او پیدا کرده و او را جذب کنند.

رونالدو و دی لیخت در تمرینات یوونتوس  Italy Soccer Champions League Juventus - اسپوتنیک افغانستان
پاسخ غیرمستقیم دی‌لیخت به پیشنهاد بارسا؛ در یووه خوشحالم

براساس گزارش کالچیو مرکاتو، این باشگاه به مدافع جوان یوونتوس چشم دارد و در حال آماده سازی پیشنهاد بزرگ برای دی‌لیخت هالندی اند.

مدیران رئال با توجه به درخشش دی‌لیخت در آژاکس و یوونتوس، او را مناسب‌ترین گزینه برای جانشینی راموس می‌دانند و تلاش خواهند کرد تا با استفاده از مشکلات اقتصادی بیانکونری‌ها، او را به برنابئو بیاورند.

رئال آماده است تا برای این مدافع جوان در حدود 100 میلیون یورو پرداخت کند، پیشنهادی که رد کردن آن از سوی مدیران یووه دشوار به نظر می‌رسد.

این در حالی‌ست که رسانه‌های اسپانیایی از تمدید قرارداد راموس خبر می‌دهند و مدعی اند که این مدافع 34 ساله چند سال دیگر هم در برنابئو خواهد ماند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала