هنرمند محبوب اروگوئه‌ای خواستار دریافت تابعیت روسیه شد

© AP Photo / Francisco Secoهنرمند محبوب اروگوئه‌ای خواستار دریافت تابعیت روسیه شد
هنرمند محبوب اروگوئه‌ای خواستار دریافت تابعیت روسیه شد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ناتالیا اوریرو برندهٔ جایزه گرمی لاتین و هنرمند اروگوئه‌ای-آرژانتینی خواستار دریافت شهروندی روسیه شده است.

به گزارش اسپوتنیک، ناتالیا اوریرو، خواننده و بازیگر معروف اروگوئه‌ای اخیرا در یک مصاحبه اعلام کرده که درخواست خود در خصوص دریافت تابعیت روسیه را ارائه نموده است.

 وی که علاقه زیادی به روسیه دارد می‌گوید، همه چیز از یک شوخی و هنگامی که دوستدارانش به وی پاسپورت "سوغاتی" روسیه را هدیه نمودند آغاز شد؛ اما وی دوست دارد تا تابعیت واقعی روسیه را دریافت کند.

به گفته اوریرو، از آنجایی که وی زیاد مسافرت می‌کند و ارتباط زیادی با روسیه دارد،  در سفارت روسیه در آرژانتین به وی پیشنهاد دریافت پاسپورت روسی داده شد.

هنرمند ابراز داشت: "من گفتم که برای من افتخار خواهد بود. بنابراین من مجموعه ای از اطلاعاتی را که از پرسیده شد پاسخ گفتم و فرم های مربوط را پر کردم ، اکنون درخواست من در دست بررسی است."

 اوریرو یادآوری کرد که همه اینها با شوخی او در یک برنامه  تلویزیونی "شام با اورگانت (برنامه‌ای در کانال 1 روسیه) در ماه مارچ  آغاز شد. وی گفت: "من در برنامه ایوان اورگانت بودم و او به من گفت كه من روس ‌ترین در بین خارجی ها هستم. به او گفتم که شکی ندارم. و من گفتم که [رئیس جمهور ولادیمیر] پوتین باید به من تابعیت می داد. من این را به عنوان یک شوخی گفتم و نه به عنوان یک درخواست، اما من  خیلی دوست دارم تابعیت روسیه را بدست آورم. "

یادآوری می‌کنیم که چندی پیش دولت روسیه به ژرار دوپاردیو، بازیگر شناخته شده و سرشناس فرانسوی که ملیت خود را ترک کرد نیز تابعیت روسی داد.

بریژیت باردو، ستاره سابق سینمای فرانسه وفعال حقوق حیوانات نیز تهدید کرده  بودکه تابعیت فرانسوی خود را پس می‌دهد و به روسیه مهاجرت می‌کند، اما نه به دلیل مالیات‌های بالا، بلکه در اعتراض به بی‌توجهی دولت فرانسه به حقوق حیوانات.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала