پوتین: روسیه با حداقل تلفات از پاندمی ویروس کرونا بیرون می‌شود

© Sputnik / Alexei Druzhinin /  مراجعه به بانک تصاویر پوتین: روسیه با حداقل تلفات از پاندمی ویروس کرونا بیرون می‌شود
پوتین: روسیه با حداقل تلفات از پاندمی ویروس کرونا بیرون می‌شود - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ولادیمیر پوتین می‌گوید روسیه با اطمینان کامل و حداقل تلفات از پاندمی ویروس کرونا بیرون می‌شود.

به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین، رئيس جمهور روسیه در مصاحبه تلویزیونی با شبکه روسیه ۱ گفت: "با وجود تاخیرات مشخص، مشکلات، تلفات، اما بالاخره ما بسیار ریتمیک کار می‌کنیم و از این وضعیت مرتبط با ویروس کرونا با اطمینان بیرون می‌شویم، با حداقل تلفات".

ثبت ۸۸۳۵ مورد جدید مثبت کرونا در ۲۴ ساعت گذشته در روسیه - اسپوتنیک افغانستان
ثبت ۸۸۳۵ مورد جدید مثبت کرونا در ۲۴ ساعت گذشته در روسیه

به گفته پوتین، در امریکا چنین نیست. وی گفت: "این مربوط به سیستم مدیریت است. در کشور ما حکومت گسترده مثل یک تیم کار می‌کند. منظور من اینست که هم حکومت و هم سران ولایات. من شک دارم که کسی در حکومت و یا در ولایات گفته باشد: «آنچه حکومت و یا رئيس جهمور می‌گوید انجام نخواهیم داد. ما این را نامناسب می‌پنداریم».

رئيس جمهور روسیه خاطر نشان ساخت که با وصفی که دیموکراسی – قدرت مردم است، اما در عین حال مردم ارگان‌های قدرت عالی را انتخاب می‌کنند. به این معنی که آنها "مورد اعتماد مردم اند و حق دارند کار ارگان‌های مجری قدرت را طوری تنظیم کنند تا ضامن مفاد و علایق اکثریت نفوس کشور باشد".

براساس آمار پوهنتون جونس هاپکنس، روسیه سومین کشور از نگاه شمار آلودگان به ویروس کرونا در جهان است. از آغاز بیماری همه‌گیر کووید ۱۹ در روسیه ۵۲۸.۹ هزار نفر مبتلا شده اند. در جایگاه دوم برازیل با ۸۵۰.۵ هزار بیمار قرار دارد.

امریکا با بیش از ۲ میلیون مورد ثبت‌شده کووید ۱۹ در جایگاه نخست قرار گرفته است.

طبق معلومات سازمان جهانی صحت، در سراسر جهان هفت میلیون و ۵۵۳ هزار و ۱۸۲ نفر به کووید ۱۹ مبتلا شده اند و تاکنون ۴۲۳ هزار و ۳۴۹ نفر نیز جان باخته اند.

این سازمان می‌گوید که در یک شبانه روز گذشته در سراسر جهان، ۱۴۲ هزار و ۶۷۲ نفر به کرونا مبتلا شده اند و کرونا جان پنج هزار و ۵۵ نفر را گرفته است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала