Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

فاتی فروشی نیست

© REUTERS / ALBERT GEAمسی و فاتی - بارسلونا
مسی و فاتی - بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه بارسلونا به شایعات فروش پدیده 17 ساله این تیم و علاقه چند تیم مطرح واکنش نشاد داد و اعلام کرد این بازیکن فروشی نیست.

خاویر ویلاخوانا، مدیر لاماسیا و یکی از مدیران ارشد باشگاه بارسلونا در پاسخ به شایعات درباره احتمال جدایی آنسو فاتی از این تیم این شایعات را تکذیب کرده و گفت باشگاه کاتالان هیچ قصدی برای فروش فاتی، پدیده جوان خود ندارد.

 در روزهای اخیر شایعات درباره انتقال فاتی به اوج رسیده و گفته می‌شود منچستریونایتد به او علاقه زیادی دارد. حتی ادعا شده که یونایتد برای جذب این پدیده 17ساله بارسا به این تیم پیشنهادی 111 میلیون یورویی داده.

اما ویلاخوانا با تکذیب شدید این شایعات گفت آینده آنسو فاتی در بارسا خواهد بود. او در این مورد گفت:" از دید ما همه این داستان‌ها درباره آنسو غیرواقعی است. ما هرگز درباره فروختن او صحبت نکرده‌ایم. ما از بازیکنان آکادمی‌مان برای پول درآوردن استفاده نمی‌کنیم. یکی از اصول ما این است که بازیکنانی که معتقدیم به تیم اول باشگاه راه خواهند یافت را نفروشیم".

 

این مدیر ارشد بارسا در ادامه افزود:" من معتقدم آنسو اینجا راضی و خوشحال است. او در سالهای آینده به یکی از بازیکنان مهم ما تبدیل خواهد شد".

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала