تفنگداران ناشناس یک مرد را در خیرخانه شهر کابل به قتل رساندند

© K. Bezhanتفنگداران ناشناس یک مرد را در خیرخانه شهر کابل به قتل رساندند
تفنگداران ناشناس یک مرد را در خیرخانه شهر کابل به قتل رساندند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در پی افزایش جرم‌های جنایی در پایتخت، تفنگ‌داران ناشناس یک مرد را در منطقۀ حصه اول خیرخانه، از مربوطات حوزه یازدهم امنیتی کابل، با شلیک گلوله کشتند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از طلوع نیوز، بستگان این مرد می‌گویند که این رویداد پس از چاشت روز گذشته هنگامی رخ داد که این مرد پس از ادای نماز در مسجد به‌سوی خانه‌ می‌رفت.

نزدیکان این مرد و باشنده‌گان این منطقه نیروهای امنیتی را به کوتاهی در جلوگیری از جرم‌های جنایی و ناامنی‌ها متهم می‌کنند.

تفنگداران ناشناس 4 عضو یک خانواده را در لوگر کشتند/ طالبان: سربازان دولتی عامل این کشتار اند - اسپوتنیک افغانستان
تفنگداران ناشناس 4 عضو یک خانواده را در لوگر کشتند/ طالبان: سربازان دولتی عامل این کشتار اند

حمزه، پسر مرد کشته شده گفت: «در خانه ما چند نفر تک تک زد؛ وقتی من در را باز کردم. کسانی پدرم را می‌پرسیدند. من گفتم پدرم مسجد رفته‌است. بعد صدای شلیک آمد و پدرم را به قتل رساندند».

محمد رحیم، باشندۀ حصه اول خیرخانه نیز گفت: «از دولت و حوزه خواهش می‌کنم و از مردم خواهش می‌کنم که این رویدادها را جلواش را بگیرد».

باشنده‌گان این منطقه، از حکومت می‌خواهند که هرچه زود عاملان این قتل را بازداشت کند.

فیاض، از نزدیکان فرد کشته شده بیان داشت: «حکومت دلیل قتل را باید پیدا کند. مسؤولان حوزه یازدهم کجا استند؟»

وزارت امور داخله دربارۀ این رویداد و افزایش جرم‌های جنایی در پایتخت چیزی نمی‌گوید؛ اما مسؤولان حوزۀ یازدهم پولیس کابل این رویداد را برخاسته از دشمنی‌های خانواده‌گی می‌دانند.

عبدالنجیب راغب، مدیر مبارزه با جرم‌های جنایی حوزه یازدهم پولیس کابل اظهار داشت: «بررسی‌های ابتدایی ما این را نشان می‌دهد که مشکل، مشکل فامیلی بوده‌است. و قبلاً این مشکل بین فامیل‌ها بوده‌است. انشاالله قاتلین شناسایی شده و ما تلاش داریم تا او را بازداشت کنیم و به پنجه قانون بسپاریم».

در همین حال، اعضای یک خانوادۀ دیگر در حوزۀ هشتم پولیس کابل که قاتل یک عضو خانواده شان از سوی نیروهای امنیتی بازداشت شده‌است، خواهان به کیفر رسیدن آن استند.

این در حالی است که یک روز پیش نامزد وزیر امور گفت که بیشتر شبکه‌های جرمی در کشور از سوی برخی از سیاست‌گران و زورمندان محلی پشتیبانی می‌شوند؛ اما این که آنان چه کسانی استند آنرا همگانی نساخت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала