پرده برداری از قرارداد جدید ازدواج ملانیا ترامپ

© AP Photo / Manuel Balce Ceneta پرده برداری از قرارداد جدید ازدواج ملانیا ترامپ
 پرده برداری از قرارداد جدید ازدواج ملانیا ترامپ - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
جرئیات قرارداد جدید ازدواج ملانیا ترامپ پس از انتخابات سال 2016 افشا شد.

به گزارش اسپوتنیک، ملانیا ترامپ ، بانوی اول ایالات متحده ، پس از پیروزی همسرش دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 ، بر عقد قرارداد جدید ازدواج اصرار داشت.

این موضوع در کتاب مری جوردن ،  روزنامه نگار واشنگتن پست گزارش شده است ، گزیده هایی از آن در وب سایت این روزنامه منتشر شده است.

ملانیا ترامپ در نیویورک
 - اسپوتنیک افغانستان
از مدل تا بانوی اول آمریکا/ ملانیا ترامپ 50 ساله شد

جوردن می نویسد ، پس از مراسم تحلیف ، ملانیا هیچ عجله ای برای ورود به کاخ سفید نداشت و می خواست پسرش بارون سال تحصیلی خود را در نیویورک به پایان برساند. گفته می‌شود که ملانیا از این وضعیت برای تغییر قرارداد ازدواج خود استفاده کرده است، زیرا به گفته این روزنامه نگار، بعد از ازدواج در سال 2005 ، نخستین قرارداد ازدواج "فوق العاده سخاوتمندانه" نبود.

خاطر نشان شده است که بانوی اول ایالات متحده در تعهدنامه ازدواج جدید در خصوص گسترش تعهدات همسر خود در مورد حمایت از بارون بیشتر تامل کرده است. اگر پیش از این ملانیا آینده فرزند خود را در نظر داشت تابعیت دوم او را در اسلوونی تضمین می‌کرد، اکنون که اطمینان حاصل پیدا می‌کند که بارون خارج از مشاغل خانوادگی نخواهد ماند.  

در این عروسی افراد با نفوذ در سیاست و تجارت از جمله هیلاری کلینتون ، رقیب انتخاباتی ترامپ، در انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 ، مت لاوئر ، رودولف جولیانی ، استار جونز ، باربارا والترز ، رجیس فیلبین ، کلی ریپا ، بیلی جوئل و تعداد دیگر حضور داشتند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала