Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دله آلی به خاطر کرونا 50 هزار جریمه شد

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر دله آلی بازیکن تیم ملی انگلستان Russia World Cup Croatia - England
دله آلی بازیکن تیم ملی انگلستان   Russia World Cup Croatia - England - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دله آلی هافبک تاتنهام به خاطر به سخره گرفتن کرونا ویروس با محرومیت از یک بازی و جریمه 50 هزاری روبرو شد.

به گزارش اسپوتنیک، پس از آنکه دله آلی هافبک انگلستانی تاتنهام در ماه فبروری ویدیوی را منتشر کرد و در آن به تمسخر (مراحل اولیه) کروناویروس پرداخت جنجال آفرین شد.

اکنون او با محرومیت یک جلسه‌ای برابر منچستریونایتد (اولین بازی پس از بحران کرونا) و نیز 50 هزار پوند جریمه نقدی روبرو شده است.

این بدان معناست که این بازیکن نمی‌تواند جمعه آینده در بازی برگشت بعد از توقف به خاطر کروناویروس مقابل منچستریونایتد حضور نخواهد داشت در حالی که وی نیز باید یک دوره آموزشی را پشت سر بگذارد.

بازیکن ملی پوش انگلستانی ویدئویی را از اسنپ چت در حالی که در فرودگاهی بود منتشر کرد که یک مرد آسیایی را در یک سالن د حال خروج نشان می‌داد که آلی در کنار آن عنوان کرد: "Corona whatttt ، لطفا قوی‌تر گوش کنید."

فدراسیون فوتبال انگلستان یا FA اعلامیه را منتشر کرد که در آن آمده: "دله آلی برای یک مسابقه به حالت تعلیق درآمده، جریمه 50.000 پوندی را بپردازد و باید به خاطر نقض قانون E3 در یک جلسه آموزشی شرکت کند."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала