Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مسی به دنبال هفتمین پیچیچی در ادامه فصل

© REUTERS / Albert GeaLionel Messi
Lionel Messi - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
لیونل مسی‌ خود را آماده می‌کند تا با از سر گیری لالیگا او بتواند هفتمین جایزه پیچیچی خود را قطعی بسازد در حالی‌که کورتوا به فکر کسب سومین جایزه فصل‌اش است.

به گزارش اسپوتنیک، بارسا روز شنبه در برابر مایورکا به مستطیل سبز باز خواهد گشت و البته همه نگاه‌ها به لئو مسی اعجوبه تیم کاتالونیایی است که در این فصل طی 27 بازی 19 گل زده است.

کریم بنزما با 14 گل نزدیک‌ترین تعقیب کننده او است در حالی که مقام سوم این فصل را لوئیس سوارز، ‌جرارد (ویارئال)، لوکاس پرز (آلاوز) و راجر (لوانته) مشترکا در اختیار دارند.

بنزما به دلیل مصدومیت یوویچ بار دیگر قسمت خوبی از حمله تهاجمی مادرید را به دست خواهد آورد اما با بازیابی مارکو آسنسیو و هازارد همراه خواهد بود که برای آفرینش مجدد مقابل ایبار در ورزشگاه "آلفردو دی استفانو" آماده خواهد شد. لئو مسی که به دنبال چهارمین جایزه پیاپی خود می‌باشد، همچنین دستیار برتر لالیگا با 12 پاس گل (0/5 در هر بازی) است و بهترین فردی که او را همراهی می‌کند سوارز است.

 

کورتوا در تلاش از بین بردن اوبلاک

از منظر دفاعی دروازه‌بانی که در بخش رده بندی جایزه زامورا قرار می‌گیرد که حداقل گل خورده را داشته باشد، یان اوبلاک است. دروازه‌بان اسلوانیایی در 27 بازی 21 گل خورده است (به طور متوسط ​​0.78) و به دنبال چهارمین قهرمانی پیاپی‌اش می‌باشد اما کسی که با برتری شروع می‌کند تیبو کورتوا است. دروازه‌بان بلجیمی در 24 بازی فقط 16 گل دریافت کرده است (میانگین 0.67) اما برای صعود به این جایزه باید حداقل 28 بازی انجام دهد، چیزی که اگر او مصدوم نشود می‌تواند در 11 بازی باقی مانده به آن دست یابد. هدف کورتوا کسب سومین جایزه زامورا است. او پیش از این در سال‌های 2013 و 2014 با اتلتیکو به این جایزه دست یافته بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала