Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رقابت سه کاندیدا برای میزبانی جام جهانی زنان 2023

© REUTERS / USA TODAY Sports ImagesNigeria forward Francisca Ordega (17) heads a ball against Sweden defender Lina Nilsson (16) in a Group D soccer match in the 2015 women's World Cup at Winnipeg Stadium.
Nigeria forward Francisca Ordega (17) heads a ball against Sweden defender Lina Nilsson (16) in a Group D soccer match in the 2015 women's World Cup at Winnipeg Stadium. - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
با کنار کشیدن برازیل به نفع کلمبیا، این کشور باید با جاپان و نیوزیلند-آسترالیا برای میزبانی جام جهانی فوتبال بانوان رقابت کند.

به گزارش اسپوتنیک، فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) در نشست مجازی خود در ۲۵ جون (پنجم سرطان) از بین سه پیشنهاد کلمبیا، جاپان و نیوزیلند-آسترالیا میزبان جام جهانی 2023 زنان را تعیین خواهد کرد.

فیفا با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که پیشنهاد سه رقیب برای میزبانی از این تورنمنت به دست این نهاد رسیده است.

View this post on Instagram

A post shared by FIFA Women's World Cup (@fifawomensworldcup) on

برازیل روز دوشنبه با اعلام اینکه دولت این کشور در اوج شیوع ویروس کرونا، از لحاظ مالی توانایی تضمین دادن به فیفا را ندارد، از پیشنهاد خود صرف نظر کرد.

جام جهانی 2019 زنان در فرانسه از حیث تعداد بینندگان تلویزیونی رکورد شکست و تاکنون عنوان معتبرترین و برجسته‌ترین دوره برگزاری این رویداد را به خود اختصاص داده است.

فاطما سامورا دبیرکل فیفا در این خصوص گفت: "کیفیت پیشنهادها گواهی است بر جنبشی که فوتبال زنان به وجود آورده است و ما مشتاقانه منتظریم تا با تکیه بر این جنبش، فوتبال زنان را در جام جهانی 2023 ارتقا دهیم."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала