Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

توافق تافی‌ها با کاهش دستمزد 50 درصدی

© Sputnik / Виталий Тимкив /  مراجعه به بانک تصاویر بازیکنان تیم اورتون Футбол. Тренировка ФК "Эвертон"
بازیکنان تیم اورتون  Футбол. Тренировка ФК Эвертон - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ستارگان باشگاه اورتون با 50 درصد کاهش دستمزد شان در طول سه ماه توفق فوتبال موافقت کردند.

به گزارش اسپوتنیک، بازیکنان باشگاه اورتون با کاهش 50 درصدی دستمزد شان در طول سه ماه بحران کرونا ویروس موافقت کردند که به دین ترتیب باشگاه انگلستانی 10 میلیون پوند پس انداز می‌کند.

سرمربی کارلو آنچلوتی و تیم وی بلافاصله در ماه مارچ 30 درصد کاهش موقت را پذیرفتند، اما چهره‌های ارشد مانند کولمن و باینس مایل به فعالیت بیشتر برای زنده ماندن این باشگاه بودند با این که ستارگان گروه اول حتی بیشتر از آن استفاده می‌کنند.

دنیس بارت باكسندیل مدیر اجرایی اورتون و ماركس مارسل مدیر فوتبال باشگاه تنها دو نام بزرگ دیگر در پارک گودیسون هستند كه 50 درصد کاهش دستمزد را قبول کرده‌اند.

مدیر کل اجرایی در بیانیه‌ای نوشت: "اگرچه اکنون ما جزئیات دقیق تری از بحران کروناویروس داریم اما چند هفته است که می‌دانیم که این تأثیرگذاری قابل توجه خواهد بود و هر جا ممکن است برای کاهش این تأثیرات گام برداشته‌ایم."

وی ادامه داد: "به عنوان نشانه‌ای از روحیه و همراهی ما به عنوان یک باشگاه می‌توانم تأیید کنم که به محض اینکه در ماه مارچ استادیوم خود را تعطیل کردیم بازیکنان، کادر مربیگری، هیئت مدیره و تیم رهبری اجرایی ما به همراه سایر پرسنل ارشد تمایل به محافظت از باشگاه خود را ابراز کردند. (هیئت مدیره به همراه مدیر و 9 نفر از کارکنان پشت صحنه.)

وی افزود: "آنها داوطلبانه تا 30 درصد از کاهش دستمزد را پذیرفتند. این تمایل در آنجا برای محافظت از باشگاه، سایر کارکنان، هواداران ما و جامعه گسترده وجود داشت. گروه اول تیم اکنون داوطلبانه موافقت کردند که 50٪ دستمزد شان را برای سه ماه آینده کاهش دهند. هرکسی که این کاهش‌ها را انجام داده باشد با روحیه این باشگاه انجام داده و من می‌خواهم از آنها بخاطر نشان دادن چنین صداقتی، تشکر کنم."

اورتون در طول همه گیری در مورد بیماری کرونور ویروس نمونه خوبی برای سایر باشگاه ها بوده است و همچنین بازیکنان، کارمندان و اعضای هیئت مدیره که کاهش دستمزدهای هنگفت را می‌پذیرند آنها در کمک به جامعه محلی بسیار فعال بوده‌اند.

تافی‌ها درخواست خانواده "آبی" را تنظیم کرده که بازیکنان برای نگه داشتن روحیه خود، به هوادران فرصت می‌دهند تا هواداران به تنهایی زنگ بزنند.

این ابتکار در حال حاضر 400.000 پوند را با رئیس بیل كرویت و سهامدار عمده فرهاد مُشیری تعهد كرده كه این رقم را دو برابر كنند و این مبلغ به 800.000 پوند برسد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала