پروازهای کابل-استانبول از سر گرفته شد

© Photo / Afghan Airlines / Afghan Airlines پروازهای کابل-استانبول از سر گرفته شد
  پروازهای کابل-استانبول از سر گرفته شد  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
شرکت هواپیمایی آریانا، پروازهای خود را مجددا از فرودگاه کابل به استانبول و بالعکس برقرار می‌کند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از آناتولی، سهیلا شالیزی، مسئول نمایندگی ‍‍شركت "شرکت هواپیمایی آریانا" در ترکیه و رئيس «شرکت آریا توریزم» به این خبرگزاری اظهار داشت: با پیگیری‌های مسئولان این شرکت، موافقت مقامات بهداشتی و صدور مجوز پرواز از سوی اداره هواپیمایی کشوری ترکیه، پروازهای برنامه‌ای خود را مجددا از فرودگاه کابل به استانبول و بالعکس برقرار می‌کند.

وی افزود: این پروازها با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی، روزهای جمعه هر هفته از فرودگاه بین المللی کابل به مقصد فرودگاه جدید استانبول و همچنین روزهای چهارشنبه هر هفته از فرودگاه ایسن ‌بوغای آنکارا به کابل انجام می‌شود.

غنی: در قسمت اصلاحات بنیادی در د آریانا افغان هوایی شرکت اقدامات عملی صورت گیرد - اسپوتنیک افغانستان
غنی: در قسمت اصلاحات بنیادی در د آریانا افغان هوایی شرکت اقدامات عملی صورت گیرد

شالیزی در ادامه تاکید کرد: شرکت هوايی آريانا افغان که پس از کاهش تدابیر و لغو محدودیت‌های اتخاذی به دلیل کرونا و همچنین درخواست مسافران و با هدف برآورد کردن نیازهای آن‌ها به مسافرت، تصمیم به از سرگیری پروزهای خود گرفته است. این هواپیمایی به عنوان یگانه شرکت هوایی ملی افغانستان تلاش می‌کند در کنار مسافران خود باشد. تخفيف برای دانشجویان افغان مقیم ترکیه برای تامين رفت وباز گشت انها تدابير لازم را مهيا ساخته اند.

به گفته وی این شرکت هواپیمایی دولتی افغانستان همچنین قرار است چند نفر را به عنوان مسئول رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به خدمه پرواز بیافزاید.

گفتنی است شرکتهوايی آريانا افغان، که به چندین شهر افغانستان و کشورهای ترکیه، چین، ازبکستان، روسیه، عربستان سعودی و امارات متحده عربی پرواز دارد، پس از دو ماه توقف، پروازهایش را از سرگرفته است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала