Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هدفی که گران‌ترین بازیکن جهان دنبال می‌کند

© AFP 2023Neymar
Neymar - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ستاره برازیلی پاری‌سن‌جرمن می‌خواهد با تیمش قهرمان اروپا شود و پس از آن به بارسا بازگردد.

به گزارش اسپوتنیک، برخی رسانه‌ها در هفته های اخیر احتمال دادند که مهاجم برازیلی پی‌اس‌جی در تابستان امسال احتمال دارد به تیم کاتالانی بازگردد، اما امروز گزارشی منتشرشد که نشان می دهد مهاجم تکنیکی قبل از عزیمت به جمع کاتالان‌ها،‌ یک هدف دارد.

Neymar (Brazil) triumphs after the victory in the World Cup 1/8 finals match between Brazil and Mexico. - اسپوتنیک افغانستان
نیمار: می‌خواهم به بارسلونا بازگردم!

در همین حال، روزنامه اکیپ به نقل از ال‌موندو گزارش کرد نیمار قبل از آنکه تیمش را عوض کند و احتمالا به بارسا بازگردد، می کوشد با پاری‌سن‌جرمن فاتح لیگ قهرمانان اروپا شده وآنگاه عزیمت کند. در پنجره‌های تابستانی 2 سال گذشته شایعه بازگشت نیمار به بارسلونا بارها در رسانه ها شنیده شده است.

در همین حال، نشریه اسپانیایی «موندودپورتیوو» در گزارش امروز خود از امیدواری پاری‌سن‌جرمن و بارسلونا برای رسیدن به توافق بر سر نیمار نوشت. شرایط بازگشت ستاره برازیلی به نیوکمپ بسیار سخت شده است و باید دید چه زمان این اتفاق رخ می دهد. با این حال، شرایط مالی پیش آمده بر سر باشگاه ها پس از دوران کرونا، عملا خرید نیمار به یک پروژه بسیار سخت برای آبی اناری‌ها بدل شده است.

نیمار در سال 2017 در ازای 222 میلیون یورو از بارسلونا به سن‌‌جرمن رفت و گران‌ترین فوتبالیست جهان شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала