Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

استرلینگ: نژادپرستی خطرناک‌تر از کرونا است

© REUTERS / Carl RecineSoccer Football - Champions League - Manchester City vs Feyenoord - Etihad Stadium, Manchester, Britain - November 21, 2017 Manchester City's Raheem Sterling in action
Soccer Football - Champions League - Manchester City vs Feyenoord - Etihad Stadium, Manchester, Britain - November 21, 2017 Manchester City's Raheem Sterling in action  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رحیم استرلیگ مهاجم منچسترسیتی در گفت‌وگویی، نژادپرستی را بیماری خطرناک‌تر نسبت کرونا خواند و خواهان پیدا کردن راه حل برای موضوع تبعیض علیه نژادپرستی شد.

به گزارش اسپوتنیک، مرگ جورج فلوید، مرد 46 ساله آمریکایی که توسط پولیس این کشور به صورت بی‌رحمانه کشته شد، باعث اعتراضات گسترده سیاه‌پوستان آمریکا و جهان شده است.

استرلینگ - اسپوتنیک افغانستان
حکم محرومیت سیتی تایید شود، «استرلینگ» اتحاد را ترک می‌کند

رحیم استرلینگ مهاجم انگیسی منچسترسیتی که قبل از این نیز به تبعیض علیه سیاه‌پوستان سخن گفته بود، واکنش متفاوت داشت و این موضوع را تنها بیماری حال حاضر جهان عنوان کرد.

او در گفت‌وگو با بی‌بی‌سی گفت:" من می‌دانم كه این ممکن است غلو باشد، اما تنها بیماری در حال حاضر نژادپرستی است كه با آن می جنگیم. این مهم‌تر از کرونا است زیرا این چیزی است که سال‌ها و سال‌ها اتفاق می‌افتد. سیاه‌پوستان در حال حاضر تلاش دارند تا راه حل و راهی برای متوقف کردن بی عدالتی که می‌بینند پیدا کنند و برای اهداف خود می جنگند. امیدوارم بزودی این موضوع حل شود چون همه خسته شده اند".

این در حالی‌ست که استرلینگ خود چندین بار مورد تبعیض قرار گرفته است و آخرین مورد آن به بازی انگلیس – بلغارستان در مرحله راه‌یابی به جام ملت‌های اروپا اتفاق افتاد که در نتیجه آن رییس فدراسیون و ورزش بلغارستان استعفا دادند و برخی هواداران برای همیشه از حضور در ورزشگاه‌ها محروم شدند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала