Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لیورپول نگران مصدومیت دمبله

© Sputnik / Рамиль Ситдиков /  مراجعه به بانک تصاویر دمبله
دمبله - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
قبل از آن‌که انتقال احتمالی عثمان دمبله به سوی لیورپول انجام شود، باشگاه انگلستانی نگران سابقه مصدومیت مهاجم فرانسوی است.

به گزارش اسپوتنیک، لیورپول در رقابت خرید تیمو ورنر از سوی چلسی شکست خورد و حالا آنفیلدی‌ها به دنبال عثمان دمبله هستند، اما قبل از تصمیم گیری در این باره، آنها سعی می‌کنند مطمئن شوند که پس از نهایی شدن انتقال با این وینگر فرانسوی مشکلی نخواهند داشت.

نشریه اکسپرس گزارش کرده که لیورپول از سابقه آسیب دیدگی وی نگران است زیرا این بازیکن به دلیل مصدومیت بارها تعداد بازی‌هایی در زمان حضورش در نیوکمپ از دست داده است.

این در حالیست که یورگن کلوپ سرمربی لیورپول روز شنبه اظهار داشت سرخ‌ها تابستان امسال مبلغ زیادی را صرف بازیکنان نمی‌کنند و این مورد با کمترین میزان انجام خواهد شد.

کلوپ گفت: "انواع مختلفی از شایعات در انگلستان در مورد این‌که چه کسی منچستریونایتد را انتخاب می‌کند، چه کسی را چلسی می‌خرد وجود دارد. من آرام هستم. اگر می‌خواهید این کار را جدی بگیرید و به یک کار عادی بپردازید اکنون نمی‌دانید چقدر وارد کار می‌شوید زیرا ما نمی‌دانیم چه زمانی می‌توانیم دوباره با هواداران بازی کنیم. در حال حاضر همه باشگاه‌ها در حال از دست دادن پول هستند. بدون هواداران ما مجبور هستیم پول (تکت‌های فصل) را پس بدهیم و احتمالاً نمی‌توانیم برای سال آینده بفروشیم.

کلوپ در ادامه افزود: "بحث درباره بازیکنان درباره کاهش دستمزد و سپس خرید بازیکن 50-60 میلیون یورویی دشوار نیست."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала