Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ستین: بارسا تمامی بازی‌هایش را باید ببرد

© REUTERS / ALBERT GEAکیکه ستین سرمربی بارسلونا
کیکه ستین سرمربی بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کیکه ستین سرمربی بارسلوتا می‌گوید که در صورت آغاز دوباره لالیگا باید تیمش در تمامی بازی‌های باقی مانده کسب برتری نماید.

به گزارش اسپوتنیک، کیکه ستین سرمربی بارسلونا باورمند است که در صورت دوبارع کلیدخوردن بازی‌های لالیگا، تیم تحت هدایت او باید هر 11 بازی باقی مانده خود به برتری برسد تا با حداکثر امتیاز عنوان قهرمانی را کسب نماید.

بارسا اکنون با دو امتیاز اختلاف در صدر جدول بالاتر از رئال مادرید قراردارد و قرار است شنبه هفته پیش رو در زمین رئال مایورکا به میدان برود.

ستین به رسانه رسمی بارسلونا گفت: "به طور معمول شما بازی‌های قبل از فصل را انجام می‌دهید و دقایق بازی را اندازه می‌گیرید. حالا اما متفاوت خواهد بود. ما خواهیم دید که بازی‌ها چگونه پیش می‌روند و وضعیت برای هر بازیکن چگونه است."

او افزود: "اگر می‌خواهیم قهرمان شویم باید در هر بازی پیروز شویم. ما خوب کار می‌کنیم و می‌دانیم که باید در صدر جدول بمانیم تا بتوانیم در هر بازی پیروز شویم."

سرمربی کاتالان‌ها اضافه کرد: "ما از نظر ذهنی در جایگاه خوبی قرار داریم و خواهیم دید که این بازی‌ها چگونه پیش می‌رود و مشکلات حریفان ما چیست؟"

لوئیز سوارز پس از مصدومیت برای از سرگیری لالیگا آماده است و ستین فکر می‌کند که چند بازی طول خواهد کشید تا او دوباره به روند عادی برگردد.

وی خاطرنشان كرد: "لوئیس سوارز وقت بیشتری برای بهبودی داشته و دوباره قادر به رقابت است. او به طور کامل آماده است، ما می بینیم که چگونه با شروع این رقابت‌ها پیش می‌رود اما در دو یا سه بازی مطمئن هستم که او در سطح برتر خود قرار خواهد گرفت."

بازی‌ها در پشت درهای بسته برگزار می‌شوند که لالیگا سانتاندر دوباره به کار خود ادامه دهد ولی ستین علاقه دارد که بازیکنانش شادی را برای هواداران‌شان به ارمغان بیاورند: "حمایت هواداران را که تأثیر زیادی دارند از دست خواهیم داد. این موقعیت ویژه‌ای است که ما سعی خواهیم کرد برای غلبه بر آن تلاش کنیم و اما این اتفاق برای حریفان ما نیز رخ می‌دهد که در خارج از خانه بازی کنند. ما سعی خواهیم کرد تا خوشحالی را برای هواداران به ارمغان بیاوریم."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала