Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

گواردیولا سرانجام دستیارش در منچسترسیتی را انتخاب کرد + عکس

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی Футбол. Лига чемпионов. Матч ЦСКА - "Бавария"
پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی  Футбол. Лига чемпионов. Матч ЦСКА - Бавария - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
خوانما لیو قرار است که دستیار پپ گواردیولا در منچسترسیتی باشد.

به گزارش اسپوتنیک، خوانما لیو سرمربی تیم کینگدائو هوانگهای که با تیمش به لیگ برتر چین صعود کرد قرار است که به انگلیس سفر کند و دستیار گواردیولا باشد. این پست از زمان پیوستن میکل ارتتا به آرسنال خالی مانده بود.

Fußballspieler Arjen Robben (Archiv) - اسپوتنیک افغانستان
روبن: گواردیولا بهترین مربی جهان است

آرتتا در دسامبر سال گذشته راهی نیمکت آرسنال شد و بدین ترتیب پست دستیاری گواردیولا در این مدت خالی بود و رودولفو بورل تا حدودی این نقش را پذیرفته بود و شخص جدیدی استخدام نشده بود.قل از آرتتا همیشه دومنک تورنت دستیار گواردیولا بود که سال قبلش تصمیم گرفته بود که مربیگری  را در تیم نیویورک سیتی آغاز کند.

در ماه های اخیر از ونسان کمپانی و ژابی آلونسو به عنوان گزینه های دستیاری گواردیولا اسم برده می شد اما در نهایت خوانما لیو این نقش را خواهد پذیرفت.

خوانما لیو 54 ساله که سابقه حضور در تیم هایی نظیر تولوزا، میراندس، کولتورال، سالامانکا، اوویدو، تنه ریف، ساراگوسا، سیوداد مورسیا، تراسا، دورادوس، سوسیه داد، آلمریا، میوناریوس، اتلتیکو ناسیونال، ویسل کوبه و کینگدائو را در دوران فوتبالش داشته حالا چالش جدیدی را خواهد داشت.

او در نامه خداحافظی خود با چینی بحران کرونا را دلیل جدایی خود عنوان کرده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала