دچار شدن ۲۲ هزار به ویروس کرونا در یک شبانه روز در امریکا

© REUTERS / Andrew Kellyدچار شدن ۲۲ هزار به ویروس کرونا در یک شبانه روز در امریکا
دچار شدن ۲۲ هزار به ویروس کرونا در یک شبانه روز در امریکا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
شمار بیماران کرونایی در ایالات متحده امریکا به دو میلیون نفر نزدیک می شود.
شناسایی بیش از 22 هزار بیمار جدید مبتلا به کرونا در امریکا طی 24 ساعت گذشته - اسپوتنیک افغانستان
شناسایی بیش از 22 هزار بیمار جدید مبتلا به کرونا در امریکا طی 24 ساعت گذشته

به گزارش اسپوتنیک به نقل از فارس، روند افزایشی دچار شدگان به ویروس «کووید۱۹» در ایالات متحده امریکا همچنان ادامه دارد و این در حالی است، که بخش گسترده‌ای از افکار عمومی و همچنین سیاسیون امریکا واکنش دیرهنگام کاخ سفید به گسترش این بیماری را کارکن آن می‌دانند.

برآوردهای وبگاه آماری «وُرلداُمتر» نشان می‌دهد طی بیست‌وچهار ساعت گذشته از همه ای ایالت‌های امریکا به صورت مجموع، ۲۲۲۶۸ مورد جدید دچار به ویروس کرونا گزارش شده است.

بر این اساس، طی یک روز گذشته نیز ۱۰۳۱ امریکایی بر اثر دچار شدن به این بیماری جان خود را از دست داده‌اند.

بدین ترتیب، شمار کل دچار شدگان به ویروس کووید۱۹ در امریکا به ۱،۹۲۴،۰۵۱ نفر و شمار قربانیان بر اثر این بیماری به ۱۱۰،۱۷۳ تن افزایش یافت.

پیش از این دانشگاه امریکایی «جانز هاپکینز» گزارش داده بود، که بر اساس برآوردهای خود، شمار دچار شدگان قطعی به این بیماری در سراسر جهان از ۶ میلیون و ۷۰۰ هزار نفر گذشته است. 

این در حالی است، که دکتر «آنتونی فائوچی» مدیر مؤسسه آلرژی و بیماری‌های عفونی امریکا پیشتر درباره وضع خطرناک این کشور در صورت جواب ندادن درمان‌های کرونا هشدار داد و گفت موج دوم اجتناب‌ناپذیر خواهد بود.

نگرانی فزاینده‌ای در جمع متخصصان درمانی امریکایی درباره موج دوم گسترش کرونا همزمان با فصل آنفلونزا وجود دارد، که در آن صورت سیستم مراقبتهای بهداشتی امریکا سرنگون خواهد شد. در همین حال جوامع پزشکی و علمی جهان در حال رقابت برای کشف یک درمان قابل اعتماد برای این ویروس هستند.

بر پایه ای آنچه که در رسانه‌های غربی منتشر شده است، مجموع نظامیان امریکایی که در جنگ ویتنام کشته شدند، ۵۸ هزار و ۲۲۰ نفر بوده که مدت زیادی است قربانیان کرونا در این کشور از تلفات آن در ویتنام فراتر رفته است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала