Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اوبامیانگ می‌ماند یا می‌رود؟

© REUTERS / PHIL NOBLEБорьба за мяч между футболистами Пьером-Эмериком Обамеянгом и Давидом Луисом в финальном матче Лиги Европы "Челси" - "Арсенал" (29 мая 2019). Баку
Борьба за мяч между футболистами Пьером-Эмериком Обамеянгом и Давидом Луисом в финальном матче Лиги Европы Челси - Арсенал (29 мая 2019). Баку - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید

در صورت پیشنهادی کمتر از 20 میلیون به اوبامیانگ، توپچی‌ها آنرا نپذیرفته و می‌خواهند این بازیکن تا پایان قراردادش بماند.

به گزارش اسپوتنیک، در حالی‌که از تیم‌های بارسلونا، چلسی و  PSGبه عنوان باشگاه‌های علاقمند به اوبامیانگ نام برده شده ولی اگر تیمی بیش از 20 میلیون پوند برای خرید این بازیکن گابُنی پیشنهاد نکند آرسنال او را تا پایان قراردادش نگه خواهد داشت.

اوبامیانگ در این ماه 31 ساله می‌شود و قرارداد فعلی او که حدود 200.000 پوند در هفته ارزش دارد در پایان فصل آینده منقضی می‌شود و هیچ بحثی درباره تمدید اقامت وی تا کنون ​​نشده است و به نقل از نشریه "سان" آرسنال آماده است به جای فروش زیر قیمت مورد نظر پیر-امریک اوبامیانگ را تا پایان قراردادش حفظ نماید.

رائول سانلی یکی از مدیران این باشگاه اظهار داشت بعد از اینکه آرون رمزی، جک ویلشر و دنی ولبک همه از این تیم به عنوان مأمور آزاد خارج شدند هیچ بازیکنی مجاز به انعقاد قرارداد خود نخواهد بود. اما این سیاست می‌تواند در تابستان امسال در مواجه با بازار نقل و انتقالات تحت تاثیر کرونا ویروس آرام شود.

به گزارش تلگراف میكل آرتتا برای متقاعد كردن اوبامیانگ رویكردی طولانی مدت دارد.

آرتتا معتقد است که اوبامیانگ می‌تواند همچنان فراتر از تابستان سال 2021 ستاره تیمش باشد و می‌خواهد با او بنشیند تا درباره توافق جدید صحبت کند.

تلگراف ادعا می‌کند که مرد اسپانیایی اطمینان دارد رویکرد شخصی وی می‌تواند تغییری را در اوبامیانگ ایجاد کند که ناامید است دوباره در لیگ قهرمانان فوتبال بازی کند.

به نظر می‌رسد توپچی‌ها در این فصل از چهار امتیاز صعود کنند اما آرتتا به این بازیکن 30 ساله می‌گوید که می‌خواهد تیمی جوان و هیجان انگیز پیرامون خودش بسازد.

بارسلونا در جنوری علاقه خود را به اوبامیانگ نشان داد اما غول اسپانیایی نتوانست ارزش 50 میلیون پوندی توپچی‌ها را برآورده کند.

پاری‌سن‌ژرمن، چلسی و اینترمیلان نیز وضعیت او را حفظ کرده‌اند اما آرسنال اگر نتواند بیش از 20 میلیون پوند برای انتقال وی در نقل و انتقالات تابستانی بدست آورد می‌خواهد حفظ کند.

اوبامیانگ از زمان پیوستن به دورتموند با 56 میلیون پوند در جنوری 2018 طی 97 بازی برای توپچی‌ها 61 گل شگفت انگیز به ثمر رسانده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала