Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پرز: رئال این فصل در برنابئو بازی نمی‌کند

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر ورزشگاه سانتیاگو برنابئو
ورزشگاه سانتیاگو برنابئو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رییس باشگاه رئال مادرید می‌گوید که پس از آغاز دوباره رقابت‌های لالیگا، تمامی بازی‌های خانگی این تیم در سانتیاگوبرنابئو برگزار نمی‌شود.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از نشریه اسپانیایی «آ.اس»، فلورنتینو پرز، رییس باشگاه رئال مادرید تایید کرد که به دلیل نوزسازی ورزشگاه سانتیاگو برنابئو، تمامی بازی‌های خانگی این تیم در وزشگاه آلفردو دی‌استفانو برگزار می‌شود.

رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان
سال‌روز دهمین قهرمانی رئال مادرید در لیگ قهرمانان + ویدیو

پرز با اشاره به اینکه این تصمیم به این منظور گرفته شده که عملیات نوسازی برنابئو پیش از موعد مقرر به پایان برسد گفت:«ما تصمیم گرفته‌ایم تا پایان فصل جاری همه مسابقات خانگی‌مان را در استادیوم آلفردو دی‌استفانو برگزار کنیم. این تصمیم به ما کمک می‌کند تا عملیات نوسازی سانتیاگو برنابئو را زودتر به انجام برسانیم.»

جالب اینجا است که دو بازی اول رئال مادرید در بازگشت مجدد لالیگا بازی‌های خانگی هستند. ورزشگاه 6هزار نفره آلفردو دی‌استفانو که معمولا میزبان مسابقات تیم جوانان رئال، موسوم به رئال مادرید کاستیا است به نورافکن‌ها و تابلوهای تبلیغاتی جدید مجهز می‌شود و تکنولوژی VAR هم در این ورزشگاه نصب خواهد شد.

عملیات نوسازی برنابئو قرار است در تابستان 2022 به پایان برسد ولی با این تصمیم پرز ممکن است این عملیات زودتر از تاریخ اعلام شده کامل شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала