چگونگی بکارگیری جنگ افزار هسته ای توسط روسیه

© Sputnik / The Ministry of Defence of the Russian Federation /  مراجعه به بانک تصاویر روسیه در پاسخ به حمله تجاوزگران، حق حمله هسته ای را برای خود نگه می دارد
روسیه در پاسخ به حمله تجاوزگران، حق حمله هسته ای را برای خود نگه می دارد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
فدراسیون روسیه هنوز هم در برابر حمله تجاوزگران، یا در صورت تهدید برای این کشور، حق حمله هسته ای را برای خود نگه می دارد.
دبیر کل ناتو شرایط از بین بردن جنگ افزار های هسته ای این سازمان را نام برد - اسپوتنیک افغانستان
دبیر کل ناتو شرایط از بین بردن جنگ افزار های هسته ای این سازمان را نام برد

به گزارش اسپوتنیک، اصول سیاست های دولت روسیه درباره بازدارندگی هسته ای می گوید: فدراسیون روسیه هنوز هم در برابر حمله تجاوزگران، یا در صورت تهدید برای این کشور، حق حمله هسته ای را برای خود نگه می دارد.

بر اساس حکم ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه که در پورتال رسمی اطلاعات حقوقی روسیه منتشر شده است، چنین آمده است: "فدراسیون روسیه در پاسخ به استفاده از جنگ افزار های هسته ای و دیگر گونه های جنگ افزار های کشتار جمعی در برابر آن و (یا) متحدانش، و همچنین درباره تجاوز به فدراسیون روسیه با استفاده از جنگ افزار های معمولی، حق استفاده از جنگ افزار های هسته ای را برای خود نگه می دارد".

یادآوری می کنیم، که برای نخستین بار ایالات متحده امریکا از بمب هسته ای در برابر جاپان در جنگ دوم جهانی کار گرفت، که در آن بیش از صدهزار نفر جان باختند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала