Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ناچو: شرایط را برای بارسا سخت می‌سازیم

© AP Photo / Manu Fernandezناچو فرناندز مدافع رئال مادرید
ناچو فرناندز مدافع رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ناچو فرناندز مدافع میانی رئال مادرید، در مورد آمادگی تیمش برای از سرگیری رقابت‌های لالیگا صحبت کرد و مدعی شد که آن‌ها برای قهرمانی بر بارسا فشار خواهند آورد.

به گزارش اسپوتنیک، قرار است رقابت‌های لالیگا تا ده روز دیگر از سرگرفته شود و رئال مادرید در نخستین دیدار پس از شیوع ویروس کرونا، به مصاف ایبار خواهد رفت.

ناچو فرناندز مدافع رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
ناچو: باشگاه به اشاره‌های امباپه باید توجه کند+عکس

کهکشانی‌ها که مدتی‌ست تمرینات شان را از سرگرفته اند، شرایط خوبی برای آغاز بازی‌ها دارد و این موضوع را بازیکنان این تیم در گفت‌وگوهای شان با رسانه‌ها بیان کرده اند.

در تازه‌ترین مورد، ناچو فرناندز مدافع اسپانیایی رئال با مارکا گفت‌وگویی انجام داد و از آمادگی 95 درصدی هم‌تیمی‌هایش خبر داد.

او گفت:" به خوبی در حال آماده سازی هستیم. این هفته‌ها متفاوت می‌گذرد. به شیوه عجیبی در حال آماده سازی هستیم زیرا با تمام بازیکنان تمرین نمی‌کنیم. چند روز تا آغاز بازی‌ها مانده و ما می‌خواهیم با صد در صد آمادگی پای به میادین بگذاریم. تیم عالی کار می‌کند. اعتماد به نفس خوبی داریم و حالا 95 درد اماده‌ایم".
او در ادامه افزود:" بازیکنان مصدوم ما هم بهبود یافته اند و در ادامه فصل قابل دسترس خواهند بود که این موضوع برای رسیدن به قهرمانی ما را کمک می‌کند. قهرمانی لیگ به تیمی می‌رسد که به خوبی خود را با شرایط وفق دهد. همه‌چیز متفاوت خواهد بود. ما تنها 2 امتیاز کمتر داریم و دوست داریم به صدر برسیم. اختلاف زیادی وجود ندارد. ماموریت ما کسب تمامی امتیازات است تا شرایط برای بارسلونا سخت شود اما باید بازی به بازی پیش برویم".

این در حالی‌ست که رئال مادرید تمریناتش را امروز به صورت عادی برگزاری کرد و دیگر خبری از محدودیت‌ها در تمرینات نیست.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала