Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رونالدو نام کریستیانو را از تاپ 5 خط زد

© Sputnik / Владимир Астапкович /  مراجعه به بانک تصاویر رونالدو نازاریو Russia World Cup France - Argentina
رونالدو نازاریو  Russia World Cup France - Argentina - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رونالدو نازاریو اسطوره برزیلی رئال مادرید مسی را مرد شماره یک انتخاب کرد و تیم پنج نفره خود را انتخاب کرد در حالی‌که در آن کریستیانو حضور ندارد.

به گزارش اسپوتنیک، رونالدو نازاریو اسطوره فوتبال برزیل با تاجگذاری لیونل مسی به عنوان شماره یک مورد نظرش، وارد بحث بزرگترین مورد زمان (GOAT) شد و او با کمال تعجب کریستیانو رونالدو را از لیست 5 بازیکن برتر که از تماشای آن لذت می‌برد خارج کرد.

رونالدو ستاره یوونتوس بدون شک یکی از بزرگترین بازیکنان تاریخ است اما هیچ فضایی برای او در جمع 5 بازیکن برتر مورد نظر رونالدو نازاریو وجود ندارد که بعید به نظر می‌رسد در تورین به زودی سقوط کند.

مسی نماد بارسلونا اولین انتخاب مرد برزیلی بود که محمد صلاح از لیورپول، ادن هازارد از رئال مادرید و زوج پاری سن ژرمن نیمار - کیلیان امباپه دیگر ستاره‌های انتخابی 5 بازیکن برتر اوست.

همانطور که توسط AS گزارش شده رونالدو گفت: "مسی البته او شماره یک است، این یک استعداد است که 20 یا 30 سال طول می‌کشد تا چیزی مشابه او را ببینیم. من همچنین صلاح، هازارد، نیمار و امباپه را دوست دارم که بازی شان را تماشا کنم."

رونالدو همچنین به مقایسه بین خود و امباپه پرداخت ولی می‌گوید با وجود شباهت‌ها مقایسه بازیکنان همیشه دشوار است.

او گفت: "این می‌گوید بسیاری از افرادی که مانند من به نظر می رسند، سرعت زیادی دارند، خوب به پایان می‌رسند، حرکات عالی دارند، با هر دو پا عالی می‌شوند، یک حرکت باورنکردنی دارند. ما چیزهای مشابهی داریم اما من هرگز مقایسه به خصوص بین بازیکنان نسل‌های مختلف را دوست نداشتم، زیرا شرایط متفاوت است."

با این وجود کریستیانو رونالدو مطمئناً ناامید خواهد شد با توجه به اینکه چگونه او به طور مرتب در سطح بالایی عمل کرده ولی از جمع پنج بازیکن برتر رونالدو خط خورده است.

او و مسی در طول یک دهه گذشته بر صدر بازی مسلط شده‌اند و در 11 مسابقه از 12 جایزه گذشته توپ طلای 11 بار برنده شده‌اند در حالی که 9 مدال برنده لیگ قهرمانان اروپا بین آنها وجود دارد. و با این حال، هیچ جایی برای پنج نفر برتر برای ابرستاره پرتگالی نبود.

برای مثال در این فصل رونالدو در 32 بازی برای یوونتوس 25 گل به ثمر رسانده است.

صلاح که برای لیورپول بسیار چشمگیر بود تنها بازیکن فعلی لیگ برتر بود، او در این فصل 20 گل به ثمر رسانده است.

گری لینکر مهاجم پیشین بارسلونا و انگلستان که بارها از عظمت مسی تمجید کرده گفت که دیگر بحثی برای ستاره یوونتوس وجود ندارد که بهترین کسی است که تا به حال وجود دارد.

وی به بی بی سی گفت: "مردم از هر نظر در زندگی بسیار قبیله‌ای پیدا می‌کنند و مسی در مقابل رونالدو یکی از آنهاست. اغلب به نظر می‌رسد این انتخاب به شما مربوط می‌شود که آیا شما از بارسلونا، رئال مادرید، یوونتوس یا هر تیم پشتیبانی می‌کنید که خوب است این را می‌فهمم. من هوادار رونالدو نیز هستم اما اگر در مورد بهترین بازیکن تاریخ صحبت می‌کنید حتی نباید بحثی مطرح شود که مسی است. این فقط نظر من است اما حتی برای من هم نزدیک نیست.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала