Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اینتر دیگر به ورنر فکر نمیکند؛ او لیورپولی است

© Sputnik / Алексей Даничев /  مراجعه به بانک تصاویر تیمو ورنر
تیمو ورنر - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مدیر ورزشی باشگاه اینتر ادعا می کند که آنها دیگر تمایلی برای جذب تیمور ورنر مهاجم ردبول لایپزیگ آلمان ندارند، زیرا وی گزینه اصلی لیورپول است.

به گزارش اسپوتنیک، ورنر یکی از ستاره های این فصل فوتبال آلمان و اروپا است که با درخشش خوبی که از خود در رقاب های بوندسلیگا نشان داده است، مشتریان زیادی پیدا کرده است.

گفته میشود لیورپول بالاتر از چلسی و یونایتد از شانس بیشتری برای امضای قرارداد با این بازیکن دارد.

اما به نظر می رسد که موضع اینتر میلان در خصوص جذب این بازیکن تغییر کرده است.

دیلی میرور انگلیس مدعی است که پیرو آشیلیو مدیر ورزشی اینتر در گفتگو با اسکای اسپورتس هر گونه تلاش برای خرید ورنر را در مقطع کنونی رد کرده است.

وی به این رسانه گفت: "تیمو ورنر به اینتر نخواهد آمد.""من او را به عنوان بازیکن دوست دارم اما ما هیچ وقت مذاکراتی را برای جذب وی آغاز نکردیم."

این در حالیست که ورنر 24 ساله پیش از این مشخص کرده بود که ترجیح او پیوستن به لیورپول است و طبق گفته ها یورگن کلوپ سرمربی آلمانی سرخ ها نیز با او در ارتباط است.

 

با این حال بند آزادسازی 52 میلیون پوندی این بازیکن که در تاریخ 15 جون به پایان میرسد یک نکته مهم محسوب می شود، زیرا لیورپول قصد دارد برای فعال سازی این بند فقط 30 میلیون بپردازد.

این در حالیست که این بند در سال آینده به 35 میلیون کاهش پیدا کند، اما لیورپول معتقد است که بحران کرونا ارزش ورنر را کم کرده است.

در همین حال اما الیور مینتسلاف  رئیس اجرایی این باشگاه آلمانی هم اعلام کرد که با توجه به بحران کنونی باشگاه بخاطر ویروس کرونا، لایپزیگ هیچ تخفیفی برای ورنر در نظر نگرفته است.

ورنر در مسابقه اخیر تیمش در رقابت های بوندسلیگا مقابل ماینتس هت تریک کرد.

وی هم اکنون با 24 گل زده پس از لواندوفسکی 27 گله دوم گلزن برتر بوندسلیگا است.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала