Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اسطوره چلسی: هازارد در تمرینات عذاب می‌کشید

© REUTERS / Andrew CouldridgeSoccer Football - Premier League - Brighton & Hove Albion vs Chelsea - The American Express Community Stadium, Brighton, Britain - January 20, 2018 Chelsea's Eden Hazard
Soccer Football - Premier League - Brighton & Hove Albion vs Chelsea - The American Express Community Stadium, Brighton, Britain - January 20, 2018 Chelsea's Eden Hazard  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
جان‌فرانکو زولا یکی از اسطوره‌ها و دستیار ساری در چلسی، در مورد هازارد و تمرینات او در این باشگاه صحبت کرد.

به گزارش اسپوتنیک، ادن هازارد قبل از پیوستن به رئال مادرید، در چلسی بازیکن مهمی بود و این تیم بیشتر بازی‌ها را به لطف درخشش او برنده می‌شد.

 Эден Хазард празднует второй забитый гол - اسپوتنیک افغانستان
هازارد عجیب‌ترین ماه جون را آغاز می‌کند

فرانکو زولا، دستیار ساری در زمان حضور این مربی ایتالیایی در چلسی، در مورد استعداد و توانایی‌های هازارد امروز در گفت‌وگو با بین اسپورت صحبت کرد و در بخش از صحبت‌هایش مدعی شد این بازیکن در تمرینات عذاب می‌کشید.

او در این مورد گفت:" هازارد بازیکن با استعدادی بود و می‌دانست چگونه به برنده شدن کمک کند اما از نوع تمریناتی که انجام می‌دادیم عذاب می‌کشید اما این تمرینات برای دیگران نیاز بود. صادقانه می‌گویم که او فوق‌العاده بود زیرا با وجود آن که حوصله‌اش سر می‌رفت هم به تمرینات ادامه می‌داد و این دلیلی بر رشد تیم ما بود".

این در حالی‌ست که بسیار از کارشناسان دلیل جدایی هازارد را شیوه‌های قدیمی تمرینات در چلسی و نتیجه ندادن آن در زمین بازی می‌دانند و معتقد اند که این بازیکن به دلیل برنده نشدن جام از جمع آبی‌های لندن جدا شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала