Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نشر رایگان بازی‌های لیگ برتر در اسکای اسپورت

© REUTERS / Phil Noble Полузащитник «Ливерпуля» Алекс Окслейд-Чемберлен и полузащитник «Вест Хэм Юнайтед» Фелипе Андерсон на матче «Ливерпуль» - «Вест Хэм Юнайтед»
Полузащитник «Ливерпуля» Алекс Окслейд-Чемберлен и полузащитник «Вест Хэм Юнайтед» Фелипе Андерсон на матче «Ливерпуль» - «Вест Хэм Юнайтед» - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
شبکه اسکای اسپورتس قصد دارد تا 64 بازی لیگ برتر را با 25 بازی رایگان پخش نماید.

به گزارش اسپوتنیک، لیگ برتر تأیید کرده که فصل 2019/20 به طور موقت چهارشنبه 17 ژوئن آغاز خواهد شد و شبکه اسکای پخش کننده پیش‌رو فوتبال انگلستان، 25 بازی را به صورت رایگان در دسترس قرار می‌دهد از جمله بازی اورتون مقابل لیورپول در اولین هفته.

با 92 بازی در لیگ برتر فصل جاری که باقی مانده است، مشترکین اسکای اسپورتس قادر خواهند بود 39 بازی زنده اختصاصی با 25 مورد دیگر که از طریق کانال "انتخاب" آزاد پخش همزمان در اسکای اسپورتس و اسکای پخش می‌شوند را تماشا کنند.

برای جشن بازگشت لیگ برتر اسکای اسپورتس همچنین میزبان ویژگی‌ها و به روزرسانی‌های جدیدی را به بیننده‌هایش ارائه می‌دهد تا به هواداران تجربه‌ای همه جانبه‌تر دهد و لحظات زندگی مشترک با خانواده و دوستان را در سیستم عامل‌های مجازی به اشتراک بگذارد.

از آنجا که بازی‌های فوتبال زنده در اوایل ماه مارچ به تعویق افتاد، اسکای از جاه طلبی لیگ برتر برای شروع مجدد در مواقع اجازه مشاوره بهداشت و ایمنی دولت حمایت کرد.

استفان ون روئین مدیرعامل Sky و EVP انگلستان و اروپا گفت: "ما نوآوری‌های جدید و فوق العاده‌ای را ایجاد کرده‌ایم تا بهترین تجربه تماشای ورزش زنده را به هواداران فوتبال بدهیم. وقتی که برای بازی با خانواده و دوستان امکان پذیر نیست و ما امیدواریم که به زودی این موارد را با هواداران فوتبال به اشتراک بگذاریم."

روب وبستر مدیر عامل اسکای اسپورتس اظهار داشت:"اسکای اسپورتس تلاش می‌کند تا بهترین شریک ورزشی باشد و آرزوی ما برای اتصال هواداران فوتبال به آنچه بیشتر دوست دارند همیش قوی‌تر بوده است. ما نمی‌توانیم صبر کنیم تا فوتبال را برگردانیم."

این در حالیست که قرار است لیگ برتر فوتبال انگلستان از 17 جون دوباره از سر گرفته خواهد شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала