Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رسمی؛ سری آ از 20 جون آغاز می‌شود

© AP Photo / Gianluca ChecchiПолузащитник "Ромы" Генрих Мхитарян и Нападающий "Аталанты" Папу Гомес в борьбе за мяч во время футбольного матча итальянской Серии А (15 февраля 2020). Бергамо
Полузащитник Ромы Генрих Мхитарян и Нападающий Аталанты Папу Гомес в борьбе за мяч во время футбольного матча итальянской Серии А (15 февраля 2020). Бергамо - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رقابت‌های سری آ ایتالیا رسما از 20 جون مجدداً راه اندازی می‌شود و بازی‌های نیمه نهایی کوپا ایتالیا نیز در 13 جون انجام خواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک، سازمان لیگ سری آ تأیید کرد که بازی باقی مانده فصل از 20 جون دوباره آغاز می‌شود در حالی‌که رقابت‌های مرحله نیمه نهایی کوپا ایتالیا در تاریخ 13 جون برگزار خواهد شد.

هنوز چهار مسابقه مهم (آتالانتا - ساسولو، اینتر - سامپدوریا، تورینیو - پارما و ورونا – کالیاری) از هفته 25 وجود دارد که به تعویق افتاده و باید برای اولین بار در تقویم برای از سرگیری در تاریخ 13 جون باشد، بقیه تیم‌ها می‌توانند با حضور در هفته 27 از 20 جون دوباره شروع کنند.

قبل از شروع فوتبال اسپادافورا به نخست وزیر كونته احتیاج دارد تا حُكم ویژه‌‌ای را صادر كند كه مسابقات ورزش حرفه‌ای را تا 14 جون ممنوع اعلام كند.

CTS (کمیته علمی فنی) پروتکل پزشکی را برای مسابقات امروز تصویب کرد که بسیار شبیه به نسخه‌ای است که به تیم‌ها اجازه می‌دهد تمرین‌های تماسی را از سر بگیرند.

همچنان این مورد شامل شرطی است که اگر یکی از اعضای تیم یا پرسنل تست کوید 19اش مثبت باشد کل تیم و فرد مصاب باید به مدت 14 روز قرنطینه شود.

باشگاه‌ها و پزشکان معتقدند که دوره انزوا برای کل گروه باید هفت روز باشد اما امید است با ادامه روند منحنی همه گیر روند مذاکره را کاهش دهد.

در حال حاضر در ایتالیا کمتر از 48000 مورد مثبت کروناویروس وجود دارد در حالی‌که بیشتر مناطق در روز کمتر از 10 مورد جدید دارند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала