Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تایسون به سبک رونالدو جوان شده است

© REUTERS / Ertugrul KilicFormer boxer Mike Tyson (File)
Former boxer Mike Tyson (File) - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
درمان گران قیمت مایک تایسون که او را دوباره جوان کرده به شکلی است که پیش از این نادال و کریستیانو از آن استفاده کرده‌اند.

به گزارش اسپوتنیک، مایک تایسون مشت زن نام آشنای جهان به تدریج جزئیاتی از نفس جدید خود را فاش می‌کند که خیلی حرف می‌زند و قابل تامل است که هفته به هفته بهبود قابل توجهی در وضعیت جسمانی او دیده می‌شود. تایسون که وزن خود را در ماه‌های گذشته از دست داده است. او می‌گوید: "من فشار خون بالا داشتم تقریباً در حال مرگ بودم و آرتریت داشتم. تبدیل شدن به یک وگان به من کمک کرد تا همه آن مشکلات زندگی‌ام را از بین ببرم. من وزن خود را بیش از 45 کیلو از دست داده‌ام و احساس می‌کنم زندگی‌ام را تغییر می‌دهم."

در حالی‌که او پیش از این 170 کیلو بود رژیم خود را تغییر داد اما اکنون روزنامه سان کشف کرده که تایسون تحت درمان با سلول‌های بنیادی قرار گرفته، شکلی که کریستیانو رونالدو و رافائل نادال از آن استفاده کرده‌اند. به گفته پرتال انگلستان این روش شامل استفاده از "خونی است که از بند ناف نوزادان، مغز استخوان یا چربی بدن استخراج می‌شود" و به بیمار تزریق می‌گردد.

قهرمان سابق مشت زنی خودش در این باره گفت: "وقتی خون من را گرفتند سرخ بود. وقتی دوباره آنرا تولید كردند شفاف بود. تقریباً می‌توانم از طریق خون ببینم و آنها آن را تزریق می‌كردند. و از آن زمان كه من عجیب بوده‌ام ، حالا احساس تعادل دارم."

گفتنی است که این یک درمان ساده یا ارزان نیست. در کاهش درد و التهاب، افزایش جریان خون و تقویت رشد بافت مؤثر است که قیمت آن از 5000 یورو تا حدود 25000 یورو می‌باشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала