Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ایکاردی در آستانۀ توافق با پاری‌سن‌جرمن

© REUTERS / STEFANO RELLANDINIایکاردی
ایکاردی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بر اساس گزارش‌ها احتمال دارد تا 3 روز آینده مائورو ایکاردی به پاری‌سن‌‌جرمن یکجا شود.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از نشریه «کوریره دلو اسپورت»، باشگاه پاری‌سن‌جرمن در پایان هفته جاری میلادی قطعی کردن قرارداد مائورو ایکاردی را اعلام خواهد کرد. به نظر می‌رسد این مهاجم آرجنتینی در برنامه‌های بلند مدت مدیران این باشگاه فرانسوی جای دارد.

ایکاردی - اسپوتنیک افغانستان
قرارداد ایکاردی در پاریس دایمی می‌شود

دو باشگاه پاری‌سن‌‌جرمن و اینتر، مدارک لازم برای عملی کردن این انتقال را برای یکدیگر ارسال کرده‌اند و قرارداد این مهاجم آرژانتینی با پاری‌سن‌ژرمن در ازای پرداخت 60 تا 65 میلیون یورو به اینتر قطعی خواهد شد. اگر همه چیز به خوبی پیش‌ برود، انتظار می‌رود قطعی شدن قرارداد مائورو در روز شنبه یا یکشنبه اعلام شود.

همچنین باشگاه پاریسی با پیشنهاد یک قرارداد چهار ساله با دستمزد 170 هزار پوند در هفته با ستاره آرجنتینی توافق کرده که این بدان معناست که ایکاردی هشت میلیون پوند در سال حقوق خواهد گرفت. باشگاه هایی چون یوونتوس و چلسی نیز خواهان جذب ایکاردی بودند، اما او قصد دارد برای سال‌های بعدی نیز در پارک دِ پرنس به میدان برود.

ایکاردی یک سال قبل و بعد از جنجال‌های فراوان بالاخره از اینتر جدا شد و در اولین فصل حضور در پاریس نیز عملکرد خوبی داشت. او در 31 بازی موفق به زدن 20 گل برای پاری‌سن‌جرمن شده است.

 

 

 

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала