انتقاد زاکربرگ از توییتر به دلیل «علامت زدن» در توییت ترامپ

© AFP 2023 / Samuel Corum/Getty Imagesانتقاد زاکربرگ از توییتر به دلیل «علامت زدن» در توییت ترامپ
انتقاد زاکربرگ از توییتر به دلیل «علامت زدن» در توییت ترامپ - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس فیس‌بوک از توییتر به دلیل علامت زدن در یکی از توییت‌های دونالد ترامپ انتقاد کرد و این کار را نادرست خواند.

به گزارش اسپوتنیک، موسس شبکه اجتماعی آنلاین فیس‌بوک به خاطر علامت زدن در یکی از توییت‌های رئیس‌جمهور ترامپ از توییتر انتقاد کرد و این کار را ناصحیح خواند.

راستی ‌آزمایی توییتر از پیام های ترامپ  - اسپوتنیک افغانستان
راستی ‌آزمایی توییتر از پیام های ترامپ

ترامپ رییس‌جمهور امریکا 26 می در توییتی از روش ارسال آراء انتخاباتی به حوزه های رأی گیری در کالیفرنیا در ماه نوامبر انتقاد کرد. وی نوشت: پست کردن رای باعث تقلب در انتخابات می‌شود، زیرا ممکن است صندوق‌هایی ربوده شود یا آراء ساختگی به آنها افزوده شود.

توییتر زیر این توییت ترامپ علامت زده: «آشنایی با روند واقعی ارسال آراء انتخاباتی» و به پیوندهای گزارش سی ان ان، روزنامه واشنگتن پست و رسانه های دیگر ارجاع داده است که نوشته اند ادعاهای ترامپ درباره احتمال تقلب انتخاباتی در روند ارسال آراء پایه واقعی ندارد. به گفته کارشناسان، ارسال آراء بسیار کم باعث تقلب می‌شود.

زاکربرگ در فاکس نیوز گفت: ما یک سیاست متفاوت داریم. من قاطعانه اطمینان داریم که فیس‌بوک نمی‌تواند در آنچه مردم به صورت آنلاین می‌گویند داور باشد، به خصوص شرکت‌هایی که بستر چنین بحث‌هایی را ارائه می‌دهند نباید این کار را انجام دهند.

پیش از این، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور امریکا در صفحه توییتر خود، شبکه‌های اجتماعی را به تعطیلی تهدید کرد.

ترامپ در این ارتباط گفته بود که جمهوری خواهان احساس می‌کنند که شبکه‌های اجتماعی صدای محافظه کاران را ساکت می‌کند، اما قبل از اینکه اجازه دهیم که چنین اتفاقی بیافتد، ما با قدرت آن‌ها را به نظم و انضباط می‌کشانیم و یا حتی آن‌ها را تعطیل می‌کنیم.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала