Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

من‌یونایتد برای تابستان قرض می‌گیرد

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر اولدترافورد
اولدترافورد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
منچستریونایتد می‌خواهد رقم نزدیک به 150 میلیون را برای خرید بازیکن در تابستان قرض می‌گیرد.

به گزارش اسپوتنیک، منچستریونایتد پس از مشکلات بحران کروناویروس قصد دارد برای خرید بازیکن در پنجره نقل و انتقالات تابستانی مبلغ 140 میلیون پوند قرض بگیرد.

هیچ دیدار فوتبالی از اواسط ماه مارچ در لیگ برتر برگزار نشده که به شدت روی درآمدهای روز بازی در سراسر لیگ تأثیر گذاشته است.

براساس راهنمایی دولت و پروتکل‌های پزشکی توافق شده بازی در ماه جون از سر گرفته شود اما امور مالی با 2 مسابقه و شمارش زیاد سخت شده است.

بنابراین یونایتد برای هزینه کردن مقداری پول در پنجره نقل و انتقالات بعدی رقم 140 میلیون پوند از تسهیلات اعتباری گردان خود (RCF) در نظر گرفته است.

این باشگاه گفته که احتیاطاً از RCF بودجه برای افزایش موقعیت نقدی خود، حفظ انعطاف پذیری مالی و حفظ نقدینگی در طول بحران در اختیار گرفته است.

از لحاظ تاریخی RCF در طول پنجره نقل و انتقالات تابستانی رونق نیافته اما مطمئناً که در اپریل 2025 جان می‌گیرد اما اگر این باشگاه به دنبال خرید بازیکنانی با ارزش‌های قابل ملاحظه‌ای بیشتر از بازیکنان فروخته شده باشد، می‌تواند از این تسهیلات برای تأمین نیازهای خود استفاده نماید.

نیاز اصلی وجه نقد منچستریونایتد ناشی از پرداخت هزینه‌های نقل و انتقالات، هزینه‌های سرمایه‌گذاری برای بهبود تسهیلات در اولدترافورد و مجموعه تمرینی این باشگاه، پرداخت بهره وام، هزینه‌های سود کارمندان و پرداخت سود سهام است.

این هزینه‌ها معمولاً از طریق ترکیبی از جریان نقدی عملیاتی تأمین می‌شود و از هزینه‌های نقل و انتقالات حاصل می‌گردد.

خبر قرض یونایتد چند روز پس از آن منتشر شد كه وودوارد رئیس باشگاه هشدار داد كه بدترین نتیجه ناشی از بیماری همه‌گیر كروناویروس هنوز به این باشگاه نرسیده است.

آخرین نتایج مالی یونایتد که پنجشنبه گذشته منتشر شد حاکی از اُفت در پخش، درآمد روز مسابقه و خُرده فروشی و همچنین افزایش شدید بدیهی خالص این باشگاه به 429.1 میلیون پوند بود.

اما وودوارد اعتراف كرد كه دو مجموعه بعدی از نتایج سه ماهه كه شامل بیشتر دوره قرنطینه شدن و لغو تور تابستانی این باشگاه است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала